مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج قشم:

تحریم سپاه تحریم ملت ایران است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج قشم گفت: تحریم سپاه تحریم ملت ایران است و قراردادن نام سپاه در لیست گروهک های تروریستی به منزله اعلان جنگ با ملت ایران است.
کد خبر: ۸۹۳۲۶۲۳
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان هرمزگان؛ حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا موسی خالصی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج قشم ضمن محکوم کردن اقدامات و سخنان رئیس جمهور امریکا در خصوص قراردادن نام سپاه در لیست گروهک های تروریستی گفت: این حرکت دولت مردان آمریکا نشاٌت گرفته از شکست های پیاپی سیاست هایشان در منطقه است که به وسیله سپاه رقم خورده است.

وی اشاره کرد: باتوجه به اینکه سپاه سازمانی است برخاسته از دل ملت، در صورت قرار دادن نام سپاه در لیست گروههای سیاه و تحریم این سازمان، ملت ایران ساکت نخواهد نشست و حتما پاسخی کوبنده و دندانشکن به سیاست های آمریکا و هم پیمان هایش خواهد داد.

حاج آقا خالصی تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا حتی در برابر تهدیدات کره ی شمالی نیز نتوانست هیچ واکنشی نشان دهد و گیج و آشفته شده است و این آشفتگی حاصل مدیریت غلطی و اشتباه آمریکایی هاست. حال آمریکایی که در برابر کشوری مانند کره شمالی اینگونه ناتوان است به همراه هم پیمانانش چگونه میتوانند ملت بزرگ ایران را تهدید به جنگ وتحریم هایی کنند که خود بیشتر از این تحریم ها متضرر خواهند شد و اقتصادشان بیشتر رو به افول خواهد رفت در حالی در باتلاق کشور های دیگر گیر آفتاده اند.

وی خاطر نشان کرد: اتحاد بین ایران و قدرت های بین المللی خود نشان دهنده انزاوای آمریکا و شکست سیاست هایش در منطقه است که دیر یا زود باید با ایرانی قدرمند در جهان کنار بیاید و ملت ایران ملتی عقب نشین نیست و آمریکا و هم پیمانانش بدانند ملت ایران در برابر سیاست های غلطشان حتما قد علم خواهد کرد.

وی همچنین گفت: سپاه طومار گروه های تروریستی وجنایت کاری که زاییده سالها تفکر،برنامه ریزی و هزینه های هنگفت آمریکا و چند کشور دیگر منطقه ای است را در عرض مدت کوتاهی در هم پیچید و آنها را نابود کرد که عصبانیت آمریکا را در پی داشت و این همان دلیل قراردادن نام سپاه در لیست گروههای تروریستی خطرناک است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار