خبرهای داغ:

برگزاری جلسه سرمربیان و استادیار صالحین سپاه شاهرود+عکس

جلسه استادیار با سرمربیان صالحین بسیج سپاه شاهرود به میزبانی امام جمعه رودیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۲۶۳۱
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه استادیار با سرمربیان صالحین بسیج مساجد و محلات سپاه ناحیه شاهرود به میزبانی امام جمعه شهر رودیان برگزار شد.
در این مراسم که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان، فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات و مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود نیز حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی استادیار نظام صالحین شهرستان شاهرود در سخنانی با تاکید بر اهمیت نظام صالحین در ایجاد سدی در برابر نفوذ فرهنگی و اعتقادی دشمنان بر برگزاری منظم و هدفمند جلسات مربیان با سرمربیان تاکید کرد.
سرهنگ پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه شاهرود نیز در این جلسه بر کیفی سازی حلقه‌ها و توجه به مسجد در این طرح تاکید کرد.
حجت الاسلام عباس معصومی امام جمعه شهر رودیان و سرمربی نظام صالحین حوزه بسیج نجف اشرف نیز در سخنانی با خیرمقدم بر استفاده هدفمند از این ظرفیت بسیج تاکید و بر تعامل و هم افزایی بیشتر بین سرمربیان و مربیان تاکید کرد.
در این جلسه سرمربیان نظام صالحین بسیج مساجد و محلات به ارائه گزارشی از فعالیت حلقه‌های صالحین در حوزه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات پرداختند و در خصوص مشکلات و موانع در حرکت در مسیر رشد و تعالی به ارائه پیشنهادات و نظرات پرداختند.

برگزاری جلسه سرمربیان و استادیار صالحین سپاه شاهرود+عکس

برگزاری جلسه سرمربیان و استادیار صالحین سپاه شاهرود+عکس

ارسال نظرات
پر بیننده ها