خبرهای داغ:
نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی:

سپاه بدنه ملت و نظام و عامل اصلی شکست استکبار در منطقه است

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی در اجلاس فصلی مجمع راهبردی سپاه مرند از سپاه به عنوان بدنه ملت و نظام یاد کرده و گفت: تخریب و تضعیف سپاه تخریب مردم و نظام است و باید از آن جلوگیری شود.
کد خبر: ۸۹۳۲۶۵۳
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد حسن نژاد تضعیف و محدودسازی سپاه را مهم‌ترین هدف راهبردی تحریم‌های جدید امریکا دانست و اظهارداشت: اکنون در این مقطع حساس از تحولات منطقه و نقشی که سپاه در این تحولات در راستای تأمین منافع و امنیت ملی  ایفا می‌کند، یک سؤال اساسی را باید پاسخ داد و آن اینکه از تخریب سپاه چه کسانی سود می‌برند؟

وی ادامه داد: آیا نفع تخریب سپاه از سوی برخی از جریان‌ها، گروه‌ها و افراد در داخل کشور، آن گونه که تخریب‌کنندگان مدعی هستند، به جیب ملت ایران می‌رود یا اینکه دشمنان ملت ایران از تخریب سپاه بهره‌ها خواهند برد؟

حسن نژاد اضافه کرد: سود و نفع تخریب سپاه، به جیب کسانی خواهد رفت که این نهاد انقلابی، قریب چهار دهه خار چشم آن ها بوده است و در چهار دهه گذشته، این مجموعه انقلابی و فداکار را عامل اصلی شکست‌ها و ناکامی‌های خود در ایران و منطقه راهبردی غرب آسیا می‌دانند.

وی تعامل و وحدت رویه بیستر بین دولت و سپاه را بهترین ابزار برای مقابله با ترفند دشمنان داخلی و خارجی عنوان و بیان کرد: موضع همه نهادها و سازمان های دولتی و غیردولتی باید در حمایت از سپاه پاسداران روشن باشد تا خار چشم دشمنان شود.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنان خود، فعالیت های بسیج و سپاه را در روستاها و مناطق محروم بهترین نماد اقتصادمقاومتی عنوان و توسعه و ترویج این فعالیت ها تاکید کرد .

نخستین اجلاس فصلی مجمع راهبردی سپاه مرند به همت معاونت بسیج محلات و مساجد در سالن شهید اوهانی با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی و نخبگان شهرستان برگزار شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها