خبرهای داغ:
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه:
سردار عراقی گفت: ما برای دفاع از ارزش ها و انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی مان ایستاده ایم و اجازه نمی دهیم کسی به کشور ما ورود پیدا کند و پادگان های ما را بگردد و پای دشمنی که بخواهد وارد مراکز نظامی ما شود را خرد میکنیم.
کد خبر: ۸۹۳۲۶۵۸
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز(پنجشنه) در ششمین یادواره شهید رجایی و شهید باهنر و شهدای کارمند استان قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد اظهار داشت: شهدا با خداوند عهد و پیمان صادقانه بستند و با نثار خون خود پای این عهد و پیمان ایستادند.
وی ادامه داد: کاروانی از خوبان عالم از ابتدا به راه افتاده و در هر مقطعی گروهی به این کاروان اضافه و گروهی از آن جدا شدند، گروهی که اضافه شدند جوانان و نوجوانانی هستند که نه جنگ را دیدند و نه انقلاب را اما روحیاتشان همان روحیات دفاع مقدس است و عده ای هم با عملکر بدشان از این گروه جدا شدند.
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: بدتر از شرایط دوران دفاع مقدس را ما در کشور نداشته ایم اما با مقامت و پیمانی صادقانه ای که مردان و زنان ما با خداوند بستند وبا ایستادگی در رکاب امام ما توانستیم 8 سال جنگ تحمیلی را پشت سر بگزاریم.
سردار عراقی گفت: در این شرایط که دشمنان جمع شده اند تا سیستم فرهنگی ما را به هم بزند و ارزش های دینی و ملی ما را نابود کند، با آمدن یک شهید تمام سیستم دشمنان به هم میریزد، مثل شهید حججی که با آمدنش تمام مردم را دریک جا جمع کرد.
وی با اشاره به اینکه شهید جزو هیچ جناحی نیست بلکه برای اسلام و ارزش های دینی است خاطر نشان کرد: در کشوری با این وسعت اختلاف سلیقه های زیادی وجود دارد اما وقتی مشکلی به وجود می آید همه ید واحد می شنود.
وی افزود: ما در کشور دنبال یک امنیت پایدار هستیم و امنیت پایدار مولفه های مختلف دارد که یکی از این مولفه ها نیروهای مسلح می باشد که همه نیروهای مسلح با اتحاد در کنار هم جلوی دشمنان خواهند ایستاده اند.
سردار عراقی اظهار کرد: یکی دیگر از مولفه های قدرت و امنیت مدارا کردن با یک دیگر است، یعنی با وجود سلایق مختلف بتوانیم درکنار هم زندگی کنیم.
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به وضعیت موجود منطقه گفت: امروز در اقلیم کردستان عراق 38 کشور کنسول گری زده اند و دنبال یک اسرائیل دیگر هستند.
وی افزود: آمریکا مخالف همه پرسی در کردستان عراق تا سال 2030 بود و اعتقاد داشت برای استقلال کردستان زود است زیرا کادر سازی انجام نشده است و توانایی مدیریت کردستان را ندارند، اما بلافاصله بعد از همه پرسی علارقم دیدگاهشان در دهوک و اربیل پایگاه زدند.
وی گفت: آمریکایی ها از بیست سال پیش نظریه ای که در مورد عراق دادند این بود که عراق باید تبدیل به سه منطقه کرها، شیعه و سنی شود.
سردار عراقی یاد آور شد: کشور ما امروز به یک انسجام و وحدت درونی نیاز دارد، اگر ما امروز کنار هم جمع شده ایم به برکت همین شهدا است و عامل وحدت در بین ما شهدا هستند.
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان ما برای ما خوبی نمی خواهند و هرقدمی که بر میدارند به ضرر ما است تصریح کرد: دشمنان ما فکر می کنند با گردن کلفتی جمهوری اسلامی تسلیم می شود اما سخت در اشتباه هستند. در 8 سال جنگ تحمیلی همه دشمنان جمع شدند اما مردم ما ایستادگی کردند.
وی در پایان افزود: ما برای دفاع از ارزش ها و انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی مان ایستاده ایم و اجازه نمی دهیم کسی به کشور ما ورود پیدا کند و پادگان های ما را بگردد و پای دشمنی که بخواهد وارد مراکز نظامی ما شود را خرد میکنیم.

 1001/پ30/ ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها