خبرهای داغ:
مدیر حوزه‌های علمیه در پیامی به مناسبت تدفین شهدا در مدارس علمیه:

حوزه علميه در ايثار و فداكاري گوي سبقت را ربوده است/ شهدا امنيت و آرامش را به ايران اسلامي هديه كردند

مدیر حوزه‌های علمیه گفت: اميد داريم حوزه‌هاي علميه كه در ايثار و فداكاري در راه دين و اسلام گوي سبقت ربوده و خود گلخانه‌اي عطرآگين از عطر شهادت و ايثار است با رایحه معنوی و دل انگیز و پر خير و بركت اين شهيدان عزيز بيش از پيش منشأ خير گردد.
کد خبر: ۸۹۳۲۶۷۳
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در پیام آیت الله علیرضا اعرافی به مناسبت تدفین شهدای گمنام در مدرسه علمیه معصومیه قم آمده است: سلام و درود بی پایان الهی بر مردان و رزمندگان بی نام ونشان این مرز پرگهر، که نام و نشان خویش را نثار کردند و سربلندی آفریدند. سلام بر دلیر مردان خداجویی که با نثار جان، امنیت و آرامش را به میهن عزیز ایران اسلامی هدیه کردند.

در ادامه این پیام تصریح شده است: اینک در ایام عاشورایی و شهادت آل الله(علیهم السلام)، که شمیم جانفزای ایثار و فداکاری، شهادت و جانبازی فضای میهن اسلامی را معطر کرده است، شاهد حضور پر خیر و برکت پیکر نورانی شهدای گمنام در میان سربازان با اخلاص امام زمان (عج)، طلاب و روحانیون ارجمند حوزه علمیه قم هستیم و یقین داریم چنانکه رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) فرمودند: «پیکر مطهر و معطر شهیدان هرکجا آرام گیرد، یاد مبارک و آرامبخش و بهجت انگیز خود را در فضا می‌پراکند و صفا و معنویت می‌آفریند.»

در این پیام تصریح شده است: امید داریم حوزه‌های علمیه که در ایثار و فداکاری در راه دین و اسلام گوی سبقت ربوده و خود گلخانه‌ای عطرآگین از عطر شهادت و ایثار است با رایحه معنوی و دل انگیز و پر خیر و برکت این شهیدان عزیز بیش از پیش منشأ خیر گردد.

در پایان این پیام خاطرنشان شده است: از همه مسئولان و دست اندرکاران و طلاب و اساتید مکرم مدرسه مبارکه معصومیه در راستای پاسداشت فرهنگ جهاد و شهادت صمیمانه سپاسگزارم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار