سردار اشتری در حرم مطهر حضرت امام خمینی:
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه رسیدن به تراز و شأن جمهوری اسلامی ایران محوری‌ترین اولویت پلیس است، گفت: تا پای جان برای ارتقای نظم و امنیت کشور تلاش می‌کنیم.
کد خبر: ۸۹۳۲۶۸۰
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان پلیس با آرمان های امام خمینی (ره ) در حرم مطهر با تسلیت ایام سوگواری حسینی و با تبریک هفته ناجا، اظهار کرد: از برادر عزیز حجت الاسلام  سید حسن خمینی که محبت کردند و در جمع عزیزان سبزپوش ناجا حاضر شدند، تشکر می کنم.

وی  افزود: نیروی انتظامی از 14 مهرماه با شعار پلیس برای امنیت، امنیت برای پلیس برنامه های خود را در هفته نیروی انتظامی شروع کرد و امروز همزمان با روز پایانی برای تجدید میثاق با آرمان های امام (ره) و شهدا در این مکان مقدس حضور داریم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امنیت بالاترین نعمت برای هر فرد، کشور و حاکمیت است، بیان کرد: یکی از وظایف اصلی حکومت و دولت ها، ایجاد نظم و امنیت برای مردم است و این نعمت بزرگ بحمدالله در کشور ما وجود دارد.

سردار اشتری با بیان اینکه در منطقه پیرامونی کشور شاهد تلاطم و ناامنی هستیم، خاطر نشان کرد: به لطف خداوند، تدابیر مقام معظم رهبری، برکت خون شهدا، هوشیاری نیروهای مسلح و انسجام مردمی شاهد امنیت مطلوبی در کشور هستیم.

وی تأکید کرد: در این مکان مقدس با حضرت امام (ره) بیعت و تجدید میثاق می کنیم که در راستای ارتقاء امنیت و نظم برای کشور تا پای جان بایستیم.

این مقام عالی انتظامی کشور یادآور شد: نیروی انتظامی در بیش از هشت هزار و 500 کیلومتر مرز آبی و خاکی  در اقصی نقاط کشور حضور هوشیارانه و مقتدرانه دارد و برای ارائه خدمات انتظامی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند و گواه این ادعا تقدیم بیش از 13 هزار شهید، بیش از 20 هزار جانباز و بیش از دو هزار آزاده است.

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) که  کار پلیس عبادت است، افزود: این فرمایش را سرمایه و مایه دلگرمی می دانیم.

سردار اشتری همچنین با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که کسانی که در ناجا خدمت می کنند مجاهدان فی سبیل الله هستند ، بیان کرد: این بیان و فرمایش را نیز افتخار می دانیم. معظم له در حضور اخیر در دانشگاه علوم انتظامی امین فرمودند که  شما باعث عزت و آبروی نظام هستید و ما نیز تلاش می کنیم به پلیسی در تراز و شأن جمهوری اسلامی ایران برسیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امنیت زمینه  پیشرفت و توسعه هر کشوری است ، عنوان کرد: در مبارزه با مواد مخدر ، اقدامات پیشگیرانه و عملیاتی مطلوبی صورت گرفته است. به طوری که برخورد با مافیا و سرشبکه های تولید و توزیع مواد مخدر و کشف صدها تن مواد مخدر بخشی از عملکرد پلیس در این حوزه می باشد، البته معتقدیم که اقدامات باید بیش از این باشد.

وی به تشریح عملکرد پلیس درحوزه نظم ترافیکی و کاهش تصادفات پرداخت و افزود: کاهش تعداد جان باختگان تصادفات و توجه به این حوزه مورد تأکید مقام معظم رهبری است و خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته در این حوزه، به دستاوردهای مطلوبی رسیده ایم، به طوری که با وجود افزایش یک میلیون وسیله نقلیه به ناوگان حمل و نقل و صدور بیش از یک میلیون گواهینامه در یک سال، شاهد کاهش 4 درصدی جان باختگان تصادفات هستیم.

وی گفت: با همت همکارانم در حوزه راهنمایی و رانندگی توانستیم 577 نفراز میزان جان باختگان تصادفات طی یک سال کاهش دهیم.

فرمانده ناجا تأکید کرد: نیروی انتظامی تلاش می کند با صداقت خدمتگزار شایسته ای برای مردم باشد، خدمت به مردم را بالاترین توفیق می دانیم و در تلاشیم در راستای خدمت به مردم و ارتقاء نظم و امنیت عمومی خلاء ها را مرتفع کنیم.

وی اضافه کرد: در توسعه امنیت دستگاه های دیگر نیز مسئول و متولی هستند و باید هر دستگاهی به قدر سهم و وظایف خود ، ایفای نقش کند چرا که برای توسعه امنیت و حفظ اقتدار کشور باید اهتمام و مشارکت همگانی وجود داشته باشد.

سردار اشتری در پایان گفت: در این مکان مقدس با خداوند و امام راحل عهد می بندیم که عمل به وصایای آن بزرگوار سرلوحه کار پلیس باشد و با تمام وجود از خلف صالح ایشان، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای ( مدظله العالی) پیروی کنیم.

 نویسنده زینب شکوهی طرقی

ارسال نظرات