خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: امروزه در سایه سار ولایت دست به دست هم با وحدت کلمه مقابل دشمنان ایستاده ایم و تلاش می کنیم با تمام قدرت در مقابل فتنه های دشمن ایستادگی کنیم.
کد خبر: ۸۹۳۲۶۹۲
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجة  الاسلام والمسلمین جعفر رعایتی در جمع علمای اهل سنت استان با اشاره به جایگاه والای روحانیت اظهار کرد: عالمان دینی در جایگاهی قرار دارند که فضیلت و اعمالشان از خون شهداء بالاتر است سند آن حدیثی است که برای ما فرستاده شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا تصریح کرد: امروزه دشمان ما با ابزاری ماننده ماهواره و غیره دو هدف را دنبال میکنند، هدف اول فاصله انداختن بین ما از مقدسات اسلام و اعتقاداتمان. هدف بعدی ایجاد شبهه در دین اسلام و معرفی اسلام به دینی خشن و غیر اصلی آن.

رعایتی با بیان اهمیت زیارت و توسل از دیدگاه اسلام متذکر شد: ما می خواهیم به وهابیت بفهمانیم که زیارت امروزه در بین مسلمانان عمل مقدسی است و از این راه می خواهیم برخی ها را واسطه قرار دهیم تا با خدای متعال مناجات کنیم.

وی ضمن ابراز رضایت از وحدت ایجاد شده در استان خاطر نشان کرد: امروزه در سایه سار ولایت دست به دست هم با وحدت کلمه مقابل دشمنان ایستاده ایم و تلاش می کنیم با تمام قدرت در مقابل فتنه های دشمن ایستادگی کنیم.

این مقام مسئول از برگزاری اردوی سیاحتی و زیارتی در آینده خبر داد و افزود: در آینده نه چندان دور انشاء الله قصد برگزاری اردوی علمی و تفریحی برای علمای اهل سنت و تشیع را داریم تا بتوانیم این وحدت به وجود آمده را حفظ  و برای تقویت آن اهمیت قائل شویم.

وی در پایان از علمای اهل سنت استان خواست برای پیشرفت روز افزون مردم کشور ما و انقلاب دعا کنند تا بر عظمت دین اسلام هر روز افزوده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها