طی مراسمی با حضور فرمانده انتظامی خراسان رضوی؛
طی حکمی از سوی فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان رضوی، ولی الله غلامی به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان خلیل‌آباد معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۳۲۷۰۸
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی خلیل‌آباد با حضور فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی، مسئولان شهرستان و استان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

ولی الله غلامی در این مراسم به‌عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی خلیل‌آباد معرفی شد و فرمانده جدید نیروی انتظامی خلیل‌آباد پیش‌ازاین در سمت جانشین فرماندهی نیروی انتظامی فریمان مشغول به خدمت بوده است.

کشف ۳۲۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر در خلیل‌آباد طی ۴ سال

نبی‌الله رحمانی در این مراسم بابیان اینکه ۳۰ سال ۴ ماه توفیق خدمت در نیروی انتظامی داشتم که ۴ ٫ ۵ سال آن در خلیل‌آباد خدمت بوده است، اظهار داشت: همیشه معتقد بودم که عملکرد ناجا باید توسط مردم قضاوت شود.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد ۴ ساله نیروی انتظامی خلیل‌آباد خاطرنشان کرد: کشف انواع مواد مخدر به مقدار ۳۲۴ کیلوگرم طی ۴ سال، کشفیات کالای قاچاق و دارو‌های قاچاق، کشف ۷۵ درصد از سرقت‌های اتفاق افتاده، تشییع پیکر ۳ شهید عرصه امنیت و … ازجمله عملکرد ناجا در شهرستان خلیل‌آباد بوده است.

فرمانده سابق انتظامی خلیل‌آباد بابیان اینکه ساختمان انتظامی بخش ششطراز را با کمک خیرین در حال احداث است، تصریح کرد: تا به امروز نزدیک به ۵۰ درصد ساختمان انتظامی بخش ششطراز با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۳۵ میلیون تومان ساخته‌شده است.

وی با اشاره به اینکه ۵۷ جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر طی ۴ سال در شهرستان برگزار شد که همه مصوبات آن اجرایی شده است، اذعان کرد: نیروی انتظامی خلیل‌آباد یکی از شهرستان‌هایی است که مقام‌های برتر قرآن را کسب کرده است.

رحمانی در پایان عنوان کرد: اگر موفقیتی در نیروی انتظامی شهرستان خلیل‌آباد کسب شد به‌واسطه تعامل و همکاری کارکنان ناجا، مسئولان، مردم و شورای تأمین در شهرستان است.

نیروی انتظامی نقش بی‌بدیل و بی‌نظیری در تأمین امنیت دارد

حجت‌الاسلام علی ناهیدی در این مراسم اظهار کرد: نیروی انتظامی یکی از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی است که وظایف زیادی بر عهده دارد و علی‌رغم تمام محدودیت‌هایی که در این نیرو وجود دارد توفیقات چشمگیری را در برقراری امنیت کسب کرده است.

وی بابیان اینکه نیروی انتظامی تنها دستگاهی است که تمام فعالیت آن در رابطه با مردم است، تأکید کرد: به همین منظور است که بیش از ۲۰ وظیفه مهم بر عهده نیروی انتظامی قرار دارد.

امام‌جمعه خلیل‌آباد با اشاره اینکه امنیت، حفاظت و پاسداری از نظام و انقلاب بر عهده نیروی انتظامی است، عنوان کرد: نیروی انتظامی نقش بی‌بدیل و بی‌نظیری در تأمین امنیت دارد.

وی با تأکید بر اینکه همه‌چیز وابسته به امنیت است، تصریح کرد: نیروی انتظامی شبانه‌روزی در راستای تأمین امنیت در تمام ایام سال و فصل‌های مختلف در خدمت مردم است.

ناهیدی بابیان اینکه خلیل‌آباد جزو شهر‌هایی است که کمترین میزان جرائم را دارد، اذعان کرد: اگر بهترین شرایط امنیتی در سطح شهرستان وجود دارد مرهون زحمات نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به اینکه همت و ایمان زیادی لازم است که در پرونده کاری خود حتی یک نقطه سیاه نداشته باشیم، افزود: فرمانده سابق انتظامی خلیل‌آباد بیش از سی سال بدون حاشیه انجام‌وظیفه کرد و به‌افتخار بازنشستگی نائل آمد.

امروزه پلیس دانش‌محور، مردم‌دار و مردم محور است

مجتبی شاکری در این مراسم بابیان اینکه به‌واسطه جان‌فشانی شهدا امنیت قابل قولی در سطح جامعه حکم‌فرما است، اظهار داشت: نقش مردم نیز در تأمین امنیت اهمیت زیادی داشته است.

وی با اشاره به فرسوده بودن ساختمان انتظامی شهرستان خلیل‌آباد، خاطرنشان کرد: زمینی در اختیار ستاد انتظامی شهرستان قرارگرفته است و امیدواریم در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد کلنگ زنی ساخت این ساختمانی در شأن نیروی انتظامی شهرستان باشیم.

فرماندار خلیل‌آباد در ادامه ضمن عرض تبریک به، ولی الله غلامی فرمانده جدید نیروی انتظامی خلیل‌آباد از خدمات و تلاش‌های نبی‌الله رحمانی تقدیر کرد و افزود: امروزه پلیس دانش‌محور، مردم‌دار و مردم محور است.

همچنین در پایان این مراسم از نبی‌الله رحمانی، فرمانده سابق انتظامی شهرستان خلیل‌آباد با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها