بخشدار بخش مرکزی هشترود در جمع دهیاران و شوراهای اسلامی روستا، گفت: با توجه به اینکه روستاها در تامین مایحتاج مردم نقش مهمی ایفا می کنند باید به آن توجه کرد و در این رابطه آنچه مهم تر بوده همانا تشویق و ترغیب و حمایت از کارآفرینان روستایی است.
کد خبر: ۸۹۳۲۷۱۳
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلامعلی محمدزاده افزود: دهیاران و شوراهای اسلامی روستا می توانند با تلاش وکوشش و وحدت وهمدلی در رابطه با حل مشکلات  امورات روستاها گام برداشته و در راستای توسعه و پیشرفت روستا اقدامات اساسی انجام دهند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کارآفرینی در روستا مهم بوده، خاطرنشان کرد: امروز هر فرد و یا خانواده روستایی می تواند با همت والای خود نسبت به ایجاد شغل و کارآفرینی در روستا اقدام کرده و نتیجه آن را مشاهده کند.

محمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود به مهم بودن امر بهداشت محیط در روستاها نیز اشاره کرد و یادآورشد: اگر مردم به امورات بهداشتی روستاها توجه نکنند ممکن است شاهد امراض گوناگون در روستا باشند.

بخشدار بخش مرکزی هشترود از روستائیان خواست تا همکاری خود را با دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها جهت پیشبرد و توسعه روستا بیشتر کنند تا شاهد رشد و شکوفایی در روستاها باشیم.

 

ارسال نظرات