خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اردوهای راهیان نور و با بیان اینکه شهدا جان خود را در راه اسلام و آرمان‌های انقلاب فدا کردند، گفت: مناطق عملیاتی و راهیان نور قدمگاه شهدا است.
کد خبر: ۸۹۳۲۷۲۱
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱

مناطق عملیاتی و راهیان نور قدمگاه شهداستسردار مهدی فرجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی غرب کشور اظهار داشت: مناطق عملیاتی و راهیان نور قدمگاه شهدا است.

وی با اشاره به اثرات این اردوهای معنوی بیان داشت: دانش‌آموزان با حضور در مناطق عملیاتی نسبت به رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان شناخت پیدا می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان تصریح کرد: دانش‌آموزان با حضور در این اردوها و بازدید از مناطق عملیاتی درمی‌یابند که این امنیت و آسایش پایدار در کشور مرهون خون پاک شهداست.

وی با بیان اینکه شهدا جان خود را در راه اسلام و آرمان‌های انقلاب فدا کردند، گفت: وظیفه امروز ما انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ دفاع مقدس به نسل امروز و آینده است.

سردار فرجی خاطرنشان کرد: امیدواریم دانش‌آموزان با قرر گرفتن در آن فضا و مشاهده ایثارگری‌های شهدای والامقام و رزمندگان اسلام بیش از پیش نسبت به وظیفه و تکلیف خود شناخت پیدا کرده و در مسیر شهدا گام بردارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات