مدیرکل پست استان مرکزی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 9 میلیون و 600 هزار مرسوله توسط شرکت پست در استان مرکزی جابه جا شده است.
کد خبر: ۸۹۳۲۷۲۲
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمدعلی چراغی مدیرکل پست استان مرکزی در دیدار کارکنان این مجموعه با نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد این مجموعه گفت: خدمات این شرکت با هدف دستیابی عموم مردم به خدمات پستی در عرصه ارتباطات ارائه می‌شود و امروزه خدمات سنتی پست با گسترش فناوری نوین جوابگوی نیاز مشتریان نیست بنابراین تغییر از شکل سنتی به ارایه خدمات نوین در پست جمهوری اسلامی ایران کلید خورده است.

وی افزود: شرکت ملی پست ایران به عنوان گسترده‌ترین شبکه ارتباطات فیزیکی در کشور با عرضه خدمات مختلف پستی متکی بر فناوری‌های نوین ارتباطی، موفق شده‌ متناسب با نیازهای جامعه، به بهترین نحو خدمات عمومی را گسترش دهد.

مدیرکل پست استان مرکزی تصریح کرد: در مدت 6 ماهه ابتدای سال تاکنون 9 میلیون و 600 هزار مرسوله پستی توسط 344 دفتر پستی در استان مرکزی جابه جا شده است که از این تعداد مرسوله پستی 4 میلیون و 650 هزار ترافیک وارده و 4 میلیون و 980 هزار ترافیک صادر را شامل می‌شود.

چراغی ادامه داد: 3 میلیون و 615 هزار مرسوله عادی، 10 هزار و 383 فقره ارسال امانت، 162 هزار مرسوله سفارشی، 351 هزار مرسوله پیشتاز، 13 هزار مرسوله ویژه، 600 هزار مرسوله الکترونیکی و بیش از 200 هزار خدمات فروش در این استان توسط پست انجام شده است.

وی افزود: در اجرای طرح ملی یکسان سازی نشانی ایرانیان «جی نف» که از سال 94 کلید خورده است در این استان تاکنون یک‌میلیون و 50 هزار مکان شناسایی شده است؛ همچنین صدور 23 هزار و 247 فقره کارت ملی هوشمند و ارائه به متقاضیان بخشی دیگر از خدمات این شرکت در مدت مذکور بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات