سید ساجد یعقوبی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل گفت: هدف آمریکا از تشکیل کردستان مستقل گستردن و دامن زدن به جنایات رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۸۹۳۲۷۲۹
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵

هدف آمریکا از جدایی کردستان عراق نفوذ رژیم صهیونیستی در منطقه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام نجات فیاضی ظهر امروز در محفل انس با قرآن کارکنان ناجا و سپاه خلخال در حسینیه شهدای گمنام خلخال اظهار داشت: هدف آمریکا از تشکیل کردستان مستقل گستردن و دامن زدن به جنایات رژیم صهیونیستی است که با انجام این اقدامات خصمانه آمریکا می‌خواهد حریم امنی را برای اسرائیل برای پیشبرد اهداف شومش فراهم کند.

وی افزود: با هدف ایجاد ناامنی کامل در منطقه تشکیل تشکیل رژیم صهیونیست کوچک در برنامه‌های آمریکا قرار داده شده که به طور حتم با تشکیل این رژیم اسرائیل مامن مناسبی را در مناطق کردنشین عراق، ترکیه و ایران برای خود پیدا می‌کند که سبب ناامنی در هر سه کشور می‌شود که این موضوع به نفع اسرائیل خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل گفت: جوانان مرز و بوم کشورمان باید هوشیاری ‌و آکاهی کاملی در ارتباط با نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان داشته باشند و بدانند که دشمن فقط به دنبال منافع شخصی خود است و برای تحقق این هدف تاکنون از هیچ تلاشی دریغ نکرده و از این پس به همین منوال ادامه خواهد یافت.

فیاضی بیان کرد: در امر اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مسئولان و روحانیون و مداحان باید با همدیگر مشارکت و همکاری همه‌جانبه‌ای داشته باشند و از فرصت‌های مناسب برای آگاه‌سازی مردم استفاده کنند چرا که ناآگاهی در جامعه می‌تواند یک تهدید بسیار بزرگ برای جامعه باشد که این موضوع اصلا خوشایند نخواهد بود.

وی تصریح کرد: پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی به عنوان یک وظیفه و رسالت خطیر و حساس برای ما از اولویت بالایی برخوردار است و باید برای تحقق این موضوع مشارکت عمومی و همگانی مبنای کار قرار داده شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای ترویج فرهنگ ارزشمند و مقدس ایثار و شهادت دست یابیم.

ارسال نظرات