سید ساجد یعقوبی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس‌آباد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس‌آباد گفت: انتظار ما از شورای عالی بسیج این است که اندیشمندانه در خصوص مسائل اجتماعی راهکارهای پایدار ارائه دهد.
کد خبر: ۸۹۳۲۷۳۳
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰

 شورای عالی بسیج اندیشمندانه در خصوص مسائل اجتماعی راهکار ارائه دهد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ حسن نوری عصر امروز در نخستین مجمع عالی بسیج شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت:  انتظار ما از شورای عالی بسیج این است که اندیشمندانه در خصوص مسائل اجتماعی راهکارهای پایدار ارائه دهد و برنامه‌ریزی‌های مناسبی در این زمینه پیاده‌سازی شود.

وی افزود: اهمیت مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید توسط شورای عالی بسیج مد نظر قرار گیرد که در این زمینه انجام فعالیت‌های تخصصی این مجموع می‌تواند در ارتباط با توسعه و بهبود وضعیت برنامه‌های فرهنگی باشد و ما را در رسیدن به تمامی اهداف خود در این راستا رهنمون شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس‌آباد گفت: شناسایی و بررسی آسیب‌های اجتماعی و پرداخت عملی به آن می‌تواند ما را یک قدم برای رسیدن به هدف جلو ببرد و مواردی از جمله اعتیاد، طلاق، ماهواره و دیگر آسیب‌های اجتماعی باید در جامعه شناسایی شوند و برای مقابله با آنها باید برنامه‌ریزی مناسبی انجام شود.

نوری بیان کرد: ارتقای شهرستان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای ما یک اولویت اساسی است و برای دستیابی به این هدف همکاری و مشارکت مسئولان و عموم مردم را نیاز داریم که امیدواریم با ارائه راهکارهای اساسی و هدفمند در این زمینه بتوانیم به تمامی اهداف خود دست یابیم.

سرهنگ صمد آهنی دبیر مجمع عالی بسیج شهرستان پارس‌اباد نیز در این مجمع بیان کرد: برگزاری این جلسات برای افزایش وحدت و همکاری بین مسئولان در دستور کار قرار داده شده و به طور حتم نقش مهمی در تحقق اهداف مورد نظر دارد که تشکیل کارگروه‌های مختلف در حوزه‌های تخصصی در این زمینه امری لازم و ضروری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار