خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

برگزاری راهیان نور در تداوم راه شهدا موثر است

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به آغاز اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی همدان گفت: برگزاری این اردوها در شکل‌دهی روحیات ایثار و شهادت و تداوم راه شهدا موثر خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۳۲۷۳۸
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰

برگزاری راهیان نور در تداوم راه شهدا موثر استسرهنگ حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور دانش ‌آموزی به مناطق عملیاتی  اظهار داشت: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزان متوسطه دختر  اداره آموزش و پرورش نواحی یک و دو شهرستان همدان طی سه مرحله اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در هر مرحله 380 دانش‌آموز  دختر اعزام می‌شوند، گفت: این اردوها در قالب اردوی دو روزه به مناطق عملیاتی غرب برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با تاکید بر برگزاری اردوهای راهیان نور در راستای  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  به اهداف برگزاری اردوها اشاره و عنوان کرد: دانش‌آموزان با حضور در مناطق عملیاتی نسبت به ایثارگری و مجاهدت رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس شناخت پیدا می‌کنند.

وی ابراز داشت: برگزاری این اردوها در شکل‌دهی روحیات ایثار و شهادت و تداوم راه شهدا موثر خواهد بود.

برزگر با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی اردوهای راهیان نور با عنوان اینکه استان همدان ظرفیت بسیار خوبی در بحث روایتگری دارد، یادآور شد: با توجه به حضور خوب راویان دفاع مقدس، امسال همچون سنوات گذشته شاهد استقبال خوب دانش‌آموزان و حضور آنان در مناطق عملیاتی هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار