خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی(ع) تاکستان اذعان کرد:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی(ع) تاکستان اذعان کرد: چطور شده است که سی و هشت سال بعد از تشکیل سپاه، آمریکای تروریسم پرور و حامی تروریسم می خواهد سپاه را درلیست تروریسم قرار دهد .
کد خبر: ۸۹۳۲۷۵۲
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت الاسلام صادقی در تحلیلی در زمینه سخنان ترامپ گفت: این روزها از رسانه ها و از دهان دولتمردان ومجلسیان می شنویم که ترامپ رئیس جمهور آمریکا میخواهد سپاه پاسداران را درلیست تروریسم قرار دهد.
 وی ادامه داد:  سخنگوی اول و وزیر خارجه و رئیس جمهور همه بسیج شده اند که از سپاه حمایت کنند و پیام به آمریکا می دهند که این کار به ضرر آنها تمام می شود و رئیس جمهور می گوید سپاه یک واحد نظامی نیست سپاه در دل مردم است و از نظام حمایت کرده است که در جای خود حرف صحیحی است که یک واحد نظامی فرهنگی است . 
این مسئول تبیین کرد: سپاه در جای جای این کشور و از ارزشهای اسلامی و انقلاب ایلامی به فرمان حضرت امام رحمت الله تشکیل شد .
صادقی در ادامه گفت: اما چطور شده است که سی و هشت سال بعد از تشکیل سپاه، آمریکای تروریسم پرور و حامی تروریسم می خواهد سپاه را درلیست تروریسم قرار دهد .
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تاکیتان تبیین کرد: جواب این سوال را در سخنان و رفتارهای دولتمردان و شخص رئیس جمهور و حتی کسانی که آقای رئیس جمهور دیوار آنها را کوتاه می داند می توان یافت .
وی ابراز کرد: آنجا که آقای رئیس جمهور در سخنان خود به سپاه حمله می کند و می گوید عده ای پول و اسلحه دارند یا در سخنرانی روز ارتش تلویحا به سپاه حمله می کند و می گوید ارتش از دولت سهم خواهی نکرده است (یعنی سپاه می خواهد و می کند.)
صادقی ادامه داد: حمله های دیگری که از طرف طرفداران  دولت به نیروهای خدوم سپاه انجام می گیرد و آنها را افراطی و تند رو می خوانند و همه اینها پاس گلهایی است که به دشمن و استکبار می دهیم تا آمریکا به راحتی به نظام و سپاه حمله نماید.
این مقام مسئول ابراز کرد: ای کاش این جملاتی که امروز رئیس جمهور بر زبان می رانند در ایام تبلیغات انتخاباتی بر زبان می آوردند که سپاه از نظام حمایت کرده است نه اینکه بگویند در زمان مذاکرات عده ای شهرهای موشکی را نمایش دادند، آقای ظریف بعنوان وزیر خارجه این نظام توانمندی های  سپاه را نمی شناسد و سکاندار مهمترین پست وزارتی است که باید جلوی زیاده خواهی مستکبرین را بگیرد . 
وی توضیح داد: اگر انفعال این آقایان در زمان مذاکرات و عقب نشینی در مقابل آمریکا نبود و اگر گوش به فرمان مقام معظم رهبری می دادند و برجام را بر طبق نظر رهبری نظام انجام می دادند امروز شهد این نبودیم که آمریکا بخواهد سپاه را در لیست تروریسم قرار دهد .
ای کاش این همه حمایتی که امروز از سپاه می شود از اول دولت یازدهم انجام می گرفت (هرچند خیلی از این حمایت ها لفاظی بیش نیست) و حملات گوناگون علیه سپاه نمیشد تا آمریکای جنایتکار جرات پیدا کند به سپاه حمله نماید.
7001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها