حقدادی گفت: برگزاری برنامه های تاثیرگذار و ماندگار از اولویت ورزش وجوانان می باشد
کد خبر: ۸۹۳۲۷۶۵
|
۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ عابد حقدادی مدیر کل ورزش وجوانان استان مرکزی ، با اشاره به فعالیت های فرهنگی این اداره در حوزه جوانان گفت: این اداره علاوه بر برنامه های ورزشی برنامه های فرهنگی و هنری نیز برای جوانان برگزار می کند.

وی با اشاره به اینکه در شش ماه دوم سال اولویت های این معاونت اجرای برنامه های فرهنگی تاثیر گذار وماندگار خواهد بود، افزود: امید است در این راه بتوانیم گام های موثری برداریم.

حقدادی برگزاری کارگاه های آموزشی، برگزاری یادواره شهدا ورزشکار، نامگذاری اماکن ورزشی بنام شهداء، تهیه و توزیع بروشورهای فرهنگی در سطح استان توسط هیاتها، سمن ها و ادارات ورزش وجوانان را از برنامه های مهم این معاونت در شش ماهه دوم سال خواند و گفت: توجه به سلامت روح نیز همچون سلامت جسم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این اداره در کنار ورزش و سلامت جسم به فعالیت های فرهنگی نیز می پردازد.

وی در ادامه ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های انجام شده در شش ماهه نخست سال جاری گفت: 572 برنامه فرهنگی در شش ماهه اول سال 96 در سطح استان مرکزی برگزارشده است.

عابد حقدادی افزود: این برنامه ها به همت هیاتهای ورزشی، سمن های جوانان و همکاری ادارات ورزش وجوانان شهرستان ها انجام شده که با استقبال گسترده از سوی جوانان و نوجوانان روبرو بوده است.

مدیر کل ورزش وجوانان استان مرکزی ، تجلیل از خانواده شهداء وایثارگران، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری ایستگاه های صلواتی، حضوردر راهپیمایی ها، برگزاری مسابقات قرآنی در سطح شهرستان ها و تجلیل از همکاران ایثارگر را از جمله برنامه اداره در شش ماهه نخست سال دانست.

ارسال نظرات