به مناسبت هفته ناجا صورت گرفت:
همزمان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ، آیین غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا شهرستان قدس بعداز ظهر امروز برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۲۷۸۸
|
۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران: سرهنگ شاهپور فلاحی،فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قدس،سید مهدی محمدی، فرماندار ، جمعی از مسئولان ادارات و اقشار مختلف مردم این شهرستان با اهدای شاخه های گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در این آیین فرماندار ، فرمانده و کادر نیروی انتظامی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی گرامی داشته شد و مسئولان با آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

فرماندار شهرستان قدس در این مراسم اظهار داشت : آرامش ایران مدیون خون شهداست.

سيد مهدي محمدي افزود: شهدا انسان های وارسته ای بودند که جان خود را فدای ارزش های معنوی و پاسداری از وطن، دین و ناموس کردند.
وی با بیان اینکه شهیدان برای مردم ایران قداست خاصی دارند، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهداست و مردم باید قدردان این نعمت ها باشند.

در حاشیه این مراسم فرماندار قدس به سوالات خانواده های محترم شهداء در خصوص وضعیت پروزه ترمیم و بهسازی گلزار شهدای شهرستان قدس پاسخ داد : تنها اثری که به عنوان سندهای حماسه و ایثار باقی می ماند، همین تربت پاک شهداست.

وی خاطر نشان کرد : طرح ها و نفشه های گلزار شهدا آماده و هزینه برآورد شده برای بهسازی و ساماندهی این گلزار مشخص گردیده که تاکنون مبلغ 600 میلیون تومان تامین گردیده است.

انتهای پیام//

ارسال نظرات