خبرهای داغ:
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم خبرداد

فوت 8 نفر طی تصادفات یک هفته اخیر

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: متاسفانه طی حوادث و تصادفات یک هفته اخیر هشت نفر فوت کردند که یکی از آن‌ها موتورسوار بوده است.
کد خبر: ۸۹۳۲۸۳۷
|
۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدرضا حسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در قم، با اشاره به آمار هفته گذشته مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم، اظهار کرد: از 13  تا 20 مهر ماه 9 هزار و 341 تماس با مرکز اورژانس قم بر قرار شده که این تعداد تماس منجر به انجام هزار و 652 ماموریت شده است.
وی با اشاره به زحمات بی دریغ اورژانس 115 قم در طول سال، عنوان کرد: از این تعداد ماموریت، هزار و 450 مورد شهری و 202 مورد نیز جاده‌ای بوده که 543 ماموریت سهم تصادفات بوده که 467 مورد آن در شهر و 76 مورد آن در جاده رخ داده است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم تاکید کرد: تصادفات به ثبت رسیده طی هفته گذشته 619 مجروح داشته است که 285 مورد به صورت سرپایی درمان شده و 327 نفر نیز برای پیگیری مراحل درمانی به مراکز درمانی سطح شهر منتقل شده‌اند.
وی ادامه داد: 372 مورد از هزار و 652 ماموریت‌ ثبت شده در اورژانس قم مربوط به موتورسیکلت سواران بوده که از این تعداد 348 تصادف در داخل شهر و 24 تصادف نیز در جاده‌های مواصلاتی استان قم اتفاق افتاده است.
حسنی خاطرنشان کرد: حاصل تصادفات موتورسیکلت سواران 407 نفر مجروح بوده که 197  نفر توسط کارشناسان اورژانس به صورت سرپایی درمان و 209 نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

وی تصریح کرد: متاسفانه طی حوادث و تصادفات یک هفته اخیر هشت نفر فوت کردند که یکی از آن‌ها موتورسوار بوده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم یادآور شد: این موتورسوار یک آقا حدودا 26 ساله بود که 19 مهر ماه در ساعت 14 و 59 دقیقه در بلوار جمهوری میدان نماز به دلیل برخورد با وسیله نقلیه فوت کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار