عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

سپاه در قلب ملت بوده و قلب تپنده سازندگی و امنیت کشور است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: سپاه در قلب ملت ایران جای دارد و قلب تپنده سازندگی و ایجاد امنیت در کشور است چراکه با صداقت و درستی عمل می کنند و از آغاز انقلاب توانسته نقش مهم و تاثیرگذاری را در توسعه کشور داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۳۲۸۵۰
|
۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیدحمزه امینی با اشاره تلاش امریکا برای قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی اظهار داشت:این اقدام امریکا نوعی هیاهو برای سرپوش گذاشتن به اقدامات تروریستی خودشان است.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) بخوبی در توصیف سپاه فرموده اند؛ «اگر سپاه و بسیج نبود کشور هم نبود» و همه ما هم به این فرمایش حضرت امام(ره) ایمان داریم.

امینی با بیان اینکه حتی مردم امریکا نیز از انتخاب خود پشیمان شده و اقدامات دولتشان را مذمت می کنند، افزود: ضربه ای که اقدامات ترامپ بر پیکره امریکا وارد کرده، نتایج آن ها در آینده نزدیک دیده خواهد شد.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق افزود: امروز دیگر غیرقابل اعتماد بودن آمریکا نه تنها به ملت ایران بلکه به همه کشورهای دنیا ثابت شده است.

امینی اضافه کرد: ملت ایران بارها بدعهدی آمریکائی ها را دیده و سخنان و اقدامات اخیر رئیس جمهور آمریکا نیز نشان دهنده غیرقابل اعتماد بودن امریکائی هاست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار