خبرهای داغ:
این همایش با حضور جمعی از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس در محل ناحیه مقاومت بجنورد برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۳۲۸۵۳
|
۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ این همایش با حضور جمعی از پیشکسوتان و  رزمندگان  دفاع مقدس در محل ناحیه مقاومت  بجنورد برگزار شد .

حجت الاسلام زحمت کش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام گفت: امروزه رمز موفقیت ما در انقلاب تاثیر پذیری این نهضت  از قیام امام حسین (ع) است .

وی افزود: یکی از اهداف دشمن از جنگ  با ما جلوگیری از تشکیل شدن چنین نظام و تشکیلاتی بود که ده ها هزار جوان در راه حفظ دین و کشور  به شهادت رسیدند.

زحمتکش در ادامه تصریح کرد: امروزه دشمن به این نتیجه رسیده تنها راه برای نابودی نظام  نفوذ به مراجع تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام و ایجاد شبهه در اذهان عمومی است.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  گفت: دشمن امروزه به دنبال راه های جدیدی برای نفوذ است ، از جمله فتنه برجام که به واسطه آن می خواهند نارضایتی های مردم را برانگیزند و یا جنگ اقتصادی که چندین سال با آن دست و پنجه نرم می کنیم،و از  ثمرات آن  بیکار شدن حداقل یک تا دونفر از جوانان در هر خانه  است.

زحمتکش گفت: با این وجود مردم ما با همه اعتقادات خود در برابر دشمن تمام قد ایستاده اند و امروزه کارگزاران ما باید به مردم بیشتر اهمیت دهند .

 

سرهنگ فغانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد نیز گفت: امروزه جای خالی بسیج در مساجد کاملا احساس می شود و امیدواریم با حضور پررنگ شما پیشکسوتان به عنوان هیئات امنای مساجد از ظرفیت و توان شما نهایت استفاده را در این راستا داشته باشیم.

وی افزود: از وظایف ما برای اعتلای بسیج ، روشنگری و بصیرت افزایی است همچون هشت سال دفاع مقدس والبته در شرایط جنگ نرم، امروزه دشمن در این عرصه از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی مشغول فعالیت هستند و ما هم باید در این زمینه ها ورود و مقابله کنیم .

فغانی گفت: یکی از راه های مقابله با این راهکار دشمن  برگزاری اردوهای راهیان نور است و البته با حضور وکمک شما می توانیم اثر بخشی این اردوها را هر چه بیشتر و بهتر کنیم .

در پایان نیز  به چندی از پیشکسوتان که در زمینه تالیف فعالیت داشته اند توسط فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج  قدردانی شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها