200 دانش آموز پسر بجنوردی در قالب 6 دستگاه اتوبوس با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه و جمعی از مسئولین اجرایی شهرستان عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند .
کد خبر: ۸۹۳۲۸۵۶
|
۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج؛ 200 دانش آموز پسر بجنوردی در قالب 6 دستگاه اتوبوس  با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه و جمعی از  مسئولین اجرایی شهرستان عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند .

سرهنگ شجاع معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) در این آیین گفت: امروز تک تک افرادی که اسامی آنها در این لیست آمده انتخاب شده شهدا هستند، فضایی که امروز در اختیار دانش اموزان قرار داده شده باید قدر بدانید، این دانش آموزان امید آینده جامعه و کشور و جزو سرمایه های فکری ، علمی و معنوی این کشور هستند.

وی در ادامه افزود: اولین کاروان راهیان نور سال 1385   تنها با 400 نفر  اعزام شدند که این اردو ها  امروز  نزدیک به 7000000 بسیجی در سال است .

شجاع  با بیان اینکه ما مفتخریم  برگزار کننده اولین کاروان اعزامی به راهیان نور در کشور هستیم گفت : این دانش آموزان ذخیره های نظام و اسلام هستند  و معنویت و معرفتی که در این سفر وجود دارد به یاد ماندی خواهد بود.

شجاع در ادامه تصریح کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور همچنین نقش بسیار موثری در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‎های آینده دارد،کاری که رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس انجام داده اند و ما قصد داریم از این گنجینه بزرگ فرهنگی استفاده کنیم که یک بخش آن راهیان نور است یک نقشه راهی که بناست ما را به آن سر حد راه مقصودی که داریم برساند،امروزه بایددانش آموزان را در راهیان نور طوری تربیت کنیم در تراز انقلاب قرار بگیرند.

در پایان نیز با بدرقه فرمانده ناحیه بسیج بجنورد و جمعی از مسئولین 200 نفر از دانش آموزان توسط 6 دستگاه اتوبوس  راهی شدند.

ارسال نظرات