سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: نثار خون شهیدان و رشادت های جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس اقتدار ایران اسلامی را برای همیشه در دنیا ثابت و بیمه کرد.
کد خبر: ۸۹۳۲۸۹۳
|
۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳

گودرز امیری در دیدار با خانواده شهید سیف الله خدابنده شهرکی و اسفندیار امیدی شهرکی جانباز 25 درصد دوران دفاع مقدس اعزامی از چهارمحال و بختیاری به جبهه های حق علیه باطل تأکید کرد: عزت کنونی جمهوری اسلامی در دنیا مرهون از خودگذشتگی و رشادت های شهیدان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران است.

وی افزود: شهیدان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران با حرکت در مسیر رهنمودهای پیامبرگونه امام خمینی (ره) توانستند در برابر یاوه گویی های استکبار جهانی بایستند و از تمامیت خاک و کیان ایران اسلامی دفاع کنند.

امیری تصریح کرد: خانواده های شهیدان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نقش مهمی در پیروزی های مستمر رزمندگان ایرانی در جبهه های حق علیه باطل ایفا کرد.

سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در دوران پشس از جنگ تحمیلی نیز مردم ایران با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پیروی از دستورات معظم له توانستند نقشه های مختلف دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را خنثی و بی اثر کنند.

وی اضافه کرد: تکریم خانواده های شهیدان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران بایستی به صورت ویژه در دستور کار مسئولان دستگاه های اجرایی و مردم کشور و استان باشد.

امیری عنوان داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل های آینده یکی از مهمترین اولویت های مسئولان عالی کشور و چهارمحال و بختیاری محسوب می شود.

گفتنی است، شهید سیف الله خدابنده شهرکی در عملیات بیت المقدس (آزادسازی خرمشهر) به درجه رفیع شهادت نائل و اسفندیار امیدی شهرکی در عملیات های کربلای 5، والفجر 8 و والفجر 10 ( محور شاخ شمیران) جانباز شد.

قابل ذکر است چهارمحال و بختیاری بیش از دو هزار و 440 شهید تقدیم میهن اسلامی ایران کرده است.

ارسال نظرات