خبرهای داغ:
امام جمعه شهرضا:

اقتدار سپاه همه دنیا را متحیر کرده است

امام جمعه شهرضا گفت: اقتدار سپاه همه دنیا را متحیر کرده و این نیرو با تجهیزات نظامی و تسلیحاتی که در اختیار دارد امکان هرگونه تهاجمی را به کشور از بین برده است.
کد خبر: ۸۹۳۲۸۹۹
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرضا که در مسجد صدیقه طاهره شهرضا برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن هفته عقیدتی سیاسی، اظهار داشت: تدبیر امام راحل(ره) در تشکیل این نهاد در نیروهای مسلح زمینه تقویت روحیه دینی و اعتقادی را در آنها فراهم کرد.

وی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر تخریب جایگاه نیروهای مسلح از سوی رسانه‌های بیگانه، افزود: دشمن می‌خواهد اینگونه نشان دهد که بین مردم و نیروهای مسلح دوگانگی و جدایی وجود دارد در حالی که در حقیقت اینگونه نیست.

امام جمعه شهرضا گفت: استراتژى جدید آمریکا درباره ایران تمرکز روى مهار سپاه پاسداران انقلاب
 اسلامى است و هدف اصلى آمریکا این است که اروپا را در بحث فشار بر ایران با خود همراه کند.

وی بیان کرد: سپاه یک نیروی بازدارنده است و همانگونه که امام راحل(ره) فرمودند، «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» دشمن قصد دارد بین مردم با سپاه و بسیج و سایر نیروهای مسلح جدایی و اختلاف ایجاد کند، بنابراین باید در برابر این توطئه دشمن با هوشیاری رفتار کنیم و حافظ اتحاد ملت باشیم.

یعقوبی با اشاره به تهاجم فرهنگی و رسانه‌ای دشمن بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عنوان کرد: دشمن همیشه می‌خواهد سپاه را عنوان یک نیروی تروریستی معرفی و از آن چهره‌ای منفور و خشن نشان دهد زیرا اقتدار سپاه همه دنیا را متحیر کرده و این نیرو با تجهیزات نظامی و تسلیحاتی که در اختیار دارد امکان هرگونه تهاجمی را به کشور از بین برده است.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید اختلافات خود را کنار بگذارند، تصریح کرد: مسئولان کشور در شرایط تهدید تازه، باید از هرگونه سخنان و مواضع تفرقه‏انگیز داخلى اجتناب کنند و در برابر توطئه‌های جدید دشمنان، وحدت نظر داشته باشند.

امام جمعه شهرضا اظهارداشت: باید با صلابت و اقتدار در مقابل زیاده خواهی‌های آمریکا مقابله کرد، چرا که تجربه نشان می‌دهد، دشمن در برابر موضع محکم و قاطع ما عقب می‌نشیند.

وی با تاکید بر اینکه حاشیه سازی و پرداختن به مسائل جانبى براى مردم هیچ منفعتى ندارد، بیان کرد: این روزها شاهد حاشیه‌سازی‌ها، علیه قوه قضائیه هستیم که به صلاح نظام نیست.

یعقوبی با بیان اینکه در حال حاضر مشکلاتی نظیر بیکاری جوانان، رکود اقتصادی و تعطیلی کارخانجات وجود دارد که باید هرچه سریعتر برطرف شود، تصریح کرد: اگر دو یا چند مسئول اختلافاتی دارند نباید با طرح آنها در رسانه‌ها اذهان مردم را نگران کنند، بلکه باید با برگزاری جلسات گفتمان برای رفع این مسائل چاره اندیشی کنند.

وی با اشاره به صحبت‌های ترامپ علیه ایران، گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی همه رؤسای جمهور آمریکا برعلیه این نظام اسلامی توطئه کردند و امروز نیز ترامپ دیوانه به‌دنبال خروج از برجام است، این درحالی است که برجام یک معاهده بین‌المللی است.

امام جمعه شهرضا اظهار داشت: آمریکا و رئیس‌جمهور بی‌خرد و دیوانه‌اش باید بداند با توطئه‌ها و حمله‌ها آبرو و حیثیت کشور خودش را برده است چراکه ملت آمریکا امروز با داشتن چنین رئیس‌جمهوری زیر سئوال رفته است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار