مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: اولین مرحله از اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی اراک به استعداد 270 نفر روز شنبه عازم مناطق عملیاتی جنوب خواهند شد.
کد خبر: ۸۹۳۲۹۰۸
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

سرهنگ دوم پاسدار یعقوب قادری مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت اراک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ از اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان اراک به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: اولین مرحله از اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی اراک روز شنبه عازم مناطق عملیاتی جنوب خواهند شد.

وی افزود: تعداد 270 دانش‌آموز پسر مقطع دوم متوسطه دوم در قالب 6 دستگاه اتوبوس در مدت سه روز از مناطق عملیاتی جنوب بازدید خواهند داشت و بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق می‌کنند.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت اراک انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده را از مهمترین دستاوردهای اردوهای راهیان نور دانست و افزود: نسل آینده به عنوان وارث ارزش‌های انقلاب باید با فداکاری‌های رزمندگان آشنا شود و ارزش‌های این انقلاب به آنها منتقل شود.

سرهنگ دوم پاسدار قادری با اشاره به اینکه روند اعزام‌ها حدود یک ماه طول می‌کشد و پس از اتمام اردوی پسران، اردوهای دانش‌آموزان دختر آغاز خواهد شد، گفت: تمام هماهنگی‌های لازم انجام شده است و دستورالعمل‌ها و برنامه‌های لازم این سفرها تدوین و به مسئولان مربوط ابلاغ شده است؛ اعزام‌ها معمولا با همراهی مسئولان و معلمان صورت می‌گیرد و هر کاروان را راوی و روحانی همراهی خواهد کرد.

وی با اشاره به اقتدار امروز کشور در جهان افزود: اگر ایران به عنوان جزیره امن در منطقه همچنان مقتدارنه پیش می‌رود به برکت خون شهدا است که این امنیت را برای ملت ایران با از خود گذشتگی و ایثار خود به ارمغان آوردند.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: هر جا که روحیه و تفکر بسیجی حاکم بوده است آنجا موفقیت و پیشرفت چشمگیر است و یکی از ثمرات دفاع مقدس ایجاد تفکر بسیجی در جامعه بود و این سفرهای معنوی مروج این تفکر و روحیه مقاومت در نسل‌های آینده خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات