سید ساجد یعقوبی
امام جمعه پارس آباد گفت:مسئولین ورزش استان به ورزش پارس آباد کم لطف هستند و ما به این موضوع اعتراض داریم و خواهان برگزاری ورزش های همگانی در شهرستان هستیم.
کد خبر: ۸۹۳۲۹۱۷
|
۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰

مسئولین ورزش استان به ورزش پارس آباد کم لطف هستند

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سيد سعيد رشادي امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر با اشاره به‌ فرارسیدن روز جهانی استاندارد اظهار کرد: رعایت استانداردها در همه زمینه‌های خدماتی و تولیدی ضروری است.

وی بیان کرد: کسی که می خواهد اسلام را تبلیغ کند باید اسلام شناس باشد در غیر اینصورت تبلیغش ممکن است به ضرر اسلام باشد. اگر شناختی از امام حسین(ع) ندارید پرچمدار هیأت های عزاداری نشوید و اگر مسجد و احکام مدیریت مسجد را بلد نیستید از مدیریت مسجد کناره گیری کنید چرا که مسجد گریز می شوید.

رشادی افزود:هیچ وقت در مورد چیزی که به آن علم ندارید و خودتان عمل نمی کنید دیگران را امر به معروف و نهی از منکر نکنید و اگر مشارکت همگانی نباشد امر به معروف و نهی از منکر نتیجه نمی دهد.

خطيب نماز جمعه پارس آباد در ادامه با اشاره به یاوه‌گویی‌های اخیر"ترامپ"رئیس جمهور آمریکا علیه ايران، افزود: دیوانه بازی های ترامپ، هدیه‌های خوبی را برای ما به ارمغان آورده که مهم‌ترین آن‌ها انسجام و تقویت جناح های سیاسی کشورمان است.

خطیب جمعه پارس آباد اظهار داشت :مسئولین ورزش استان به ورزش پارس آباد کم لطف هستند و ما به این موضوع اعتراض داریم و خواهان برگزاری ورزش های همگانی در شهرستان هستیم.بسیاری از امراض با ورزش پیاده روی از بین می رود.



مسئولین ورزش استان به ورزش پارس آباد کم لطف هستند

مسئولین ورزش استان به ورزش پارس آباد کم لطف هستند

خبرنگار خبرگزاری بسیج اردبیل، از پارس آباد: منصور اخلاقی

ارسال نظرات