امام جمعه بخش چهارباغ استان البرز با اشاره به طرح آمریکایی برای قرار دادن سپاه در فهرست سیاه تروریستی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، مظهر دفاع و دژتسخیر ناپذیر ملت قهرمان ایران است.
کد خبر: ۸۹۳۲۹۱۸
|
۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام والمسلمین قادر محمدی امام جمعه چهارباغ در خطبه های این هفته با محکوم کردن طرح آمریکا از قرار دادن سپاه درلیست سیاه تروریستی افزود: سپاه مظهر دفاع ملت ایران از آرمان‌های بلند خویش، دژ تسخیرناپذیر ملت، زینت نظام جمهوری اسلامی، موجب عزت اسلام، و ضامن امنیت کشور است و حفظ کشور بدون مردان رشیدی که جان بر کف گرفته‌اند تا میهن اسلامی را حفاظت کنند، ممکن نخواهد شد.

سپاه دژتسخیر ناپذیر ملت ایران است

وی ادامه داد: دشمنان ملت ایران به خصوص آمریکای جنایتکار بدانند که ملت ایران در حمایت از فرزندان و جگرگوشه‌های خویش در سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی، که مدافعان عزت و امنیت و حافظان دین و انقلاب این مردم هستند، تا آخر ایستاده‌اند و چنان که امام راحل عظیم الشان متذکر شدما تا آخر عمر علیه دولت آمریکا مبارزه می‌کنیم.


خطیب جمعه چهارباغ در بخش دیگر خطبه ها با بیان فتنه انگیزی های جدید آمریکا در منطقه گفت: آمریکا که در تحقق فتنه‏ ها و نقشه‏های شوم منطقه‏ای‏اش ناکام مانده و عوامل داعشی و تکفیری‏اش با قدرت جبهه مقاومت، نفس‏های آخر را می‏کشند، ضمن تحریک مسئولان اقلیم کردستان مبنی بر همه‏پرسی استقلال یا تجزیه عراق در خصوص برجام نیز اتهامات واهی مبنی بر عدم رعایت روح برجام مطرح و یا طرح ضرورت مذاکرات دوباره برای اصلاح متنی که به‏عنوان معاهده بین‏المللی ثبت شده است و به‏هیچ‏وجه قابل مذاکره مجدد نمی‏باشد را در دستور کار قرار داده‏ است.

 
وی تصریح کر:د عدم پایبندی آمریکا به معاهده‏های بین‏المللی و اتخاذ مواضع قلدرمآبانه چیزی نیست که برای ملت ما و بلکه جهان تازگی داشته باشد که جزء لاینفک سیاستهای سلطه‏طلبانه و ذات گرگی آمریکاست. 


وی ادامه داد: آنچه نباید از آن غافل شد، عبرت از تاریخ و پیشینه مذاکرات هسته‏ای و فرایند برجام است که طبق فرمایشات رهبری حکیم انقلاب به‏عنوان یک تجربه تلخ باید از آن بهره گرفت و با قاطعیت و شجاعت در مقابل زیاده‏خواهی‏ها و هجمه کور جبهه استکبار، مقاومت و ایستادگی کرد که قطعاً هزینه‏های مقاومت و ایستادگی به‏مراتب از هزینه‏های انفعال و ارتجاع و سازش کمتر خواهد بود.


حجت الاسلام محمدی درادامه بااشاره به روز جهانی غذا گفت: 25مهر ماه سالروز جهانی غذا، روز همدردی با انسان هایی که از ابتدایی ترین حق خود محروم هستند، روز تداوم شکرگزاری از نعمت های سرشار الهی و همدردی با گرسنگان جهان و روزپاسداشت این روز با مصرف درست غذا و جلوگیری از اسراف ضروری است.

 

 

خبرگزاری بسیج استان البرز

ارسال نظرات
پر بیننده ها