خبرهای داغ:
امام جمعه میامی گفت: اتهام زنی و شایعه پراکنی علیه نهادها و قوه قضائیه از مظاهر بی تقوایی است که موجب سلب امنیت جامعه می شود.
کد خبر: ۸۹۳۲۹۲۵
|
۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور امام جمعه میامی در خطبه های نماز جمعه این هفته به استقلال کردستان عراق اشاره کرد و گفت: رد پای استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در درگیری قومی به بهانه استقلال کردستان عراق مشاهده می شود که نتیجه ای جز شکست نخواهد داشت.

وی در ادامه به تحولات اخیر و صحبت های رئیس جمهور آمریکا در خصوص برجام اشاره و بیان کرد: اینکه آمریکا از برجام خارج شود و هم تهدید به افزایش تحریم ها کند و از طرفی ایران یک طرفه پای بند و متعهد باشد، نه عاقلانه و نه مورد پذیرش ایران است.

صفائی پور افزود: باید پاسخ محکم و انقلابی به سخنان سخیف و جاهلانه رئیس جمهور نابخرد آمریکا داد.

امام جمعه میامی به هجمه علیه سپاه پاسداران از سوی دشمنان اشاره کرد و گفت: سپاه از ارکان لاینفک جمهوری اسلامی است و جدا شدنی نیست و حرف های بی پایه و کینه توزانه علیه سپاه بخاطر بعد نظامی این نهاد است.

وی افزود: پاسخ آمریکا گفتمان نیست بلکه توانمندی های نیروی نظامی، انتظامی و قدرت موشکی است که آمریکا را سر جایش می نشاند.

صفائی پور با بیان اینکه قوه قضائیه باید حفظ شود، گفت: اتهام زنی و شایعه پراکنی علیه نهادها و قوه قضائیه از مظاهر بی تقوایی است که موجب سلب امنیت جامعه می شود.

امام جمعه میامی افزود: قوه قضائیه باید به عملکرد شفاف و برخورد قاطع با متخلفان را ادامه دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها