امام‌جمعه ندوشن:

ملت ایران مقابل زورگویی‌های آمریکا سکوت نمی‌کنند

امام‌جمعه ندوشن گفت: ملت ایران مقابل زورگویی‌های آمریکا سکوت نمی‌کنند و پاسخ قاطعی به یاوه‌گویی‌های شیطان بزرگ خواهند داد.
کد خبر: ۸۹۳۲۹۳۲
|
۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ندوشن، حجت الاسلام محمد جوادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ندوشن افزود: آمریکا باید به تعهدات خود در قبال توافق برجام پایبند باشد و به آن عمل کند.
وی تصریح کرد: هدف ترامپ از اینگونه حرف‌ها و رفتارها، ناامید کردن جمهوری اسلامی ایران و وابستگی به آن کشور است.
خطیب جمعه ندوشن همچنین با اشاره به توطئه ابرقدرت‌ها به سرگردگی آمریکا علیه ایران یادآور شد: آن‌ها با هم متحد شدند تا به ایران، انقلاب اسلامی و مردم ما ضربه بزنند.
حجت الاسلام جوادی تاکید کرد: اگر تاریخ را مطالعه کنیم می‌بینیم که ابرقدرت‌ها هر روز یک خوابی برایمان دیده و تعبیر کرده اند.
وی با اشاره به دخالت‌های آمریکا در اقلیم کردستان عراق گفت: هدفشان در این زمینه تجزیه طلبی، اختلاف افکنی در منطقه و درگیر کردن ایران است.
حجت‌الاسلام جوادی تأکید کرد: ملت و دولت ایران مقابل زورگویی‌های آمریکا سکوت نمی‌کنند و پاسخ قاطعی به یاوه‌گویی‌های شیطان بزرگ خواهند داد.
وی با اشاره به بیانات امام راحل در خصوص سپاه، گفت: امام خمینی (ره) فرمودند: «اگر سپاه نبود، ایرانی وجود نداشت» و کشور مانند دیگر کشور‌های منطقه تهدید می‌شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار