خبرهای داغ:

شهرداری تبریز قهرمان تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان

تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز در پایان شش مرحله سی و دومین تور بین المللی ایران - آذربایجان با زمان با ۶۹ ساعت و ۳۷ دقیقه و ۱۵ ثانیه در جایگاه نخست قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۳۲۹۳۷
|
۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، تیم پیشگامان کویر یزد با ۶۹ ساعت و ۳۸ دقیقه و ۵۸ ثانیه دوم شد و تیم تارتلتو از بلژیک با ۶۹ ساعت و ۵۳ دقیقه و ۴۰ ثانیه در رده سوم قرار گرفت.

در نتایج انفرادی مرحله ششم این تور که امروز جمعه در داخل شهر تبریز و در مسیری ۱۱۴ کیلومتری برگزار شد، دوچرخه سوار استرالیایی زودتر از همه از خط پایان گذشت.

پس از 'تئودور یاتس' از دراپاک استرالیا با زمان ۲ ساعت و ۴ دقیقه و ۳۲ ثانیه، محمد گنج خانلو' از پیشگامان کویر یزد با زمان ۲ ساعت و ۴ دقیقه و ۳۲ ثانیه و 'مارکو دوئتس' از بیبی دامپ هلند با زمان ۲ ساعت و ۴ دقیقه و ۳۲ ثانیه از خط پایان گذشتند.

پیراهن طلایی این مرحله را 'راب رویخ' از تارتلتو بلژیک، پیراهن کوهستان را 'ایلیا داویدنوک' از شهرداری تبریز و پیراهن سبز نیز را 'مارکو دوئتس' از بیبی دامپ هلند برتن کردند.

مراسم اختتامیه سی ‌و دومین تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان امروز از ساعت ۱۵تا ۱۷ در هتل کایای تبریز به منظور اهدای جوایز برگزار می شود.

رکابزنان حاضر از ۱۴ تیم داخلی و خارجی در سی و دومین دوره تور نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از ۱۶ تا ۲۱ مهر ماه در مجموع ۱۰۱۰ کیلومتر را در ۶ مرحله در مسیر استان های آذربایجان غربی، اردبیل و آذربایجان شرقی رکاب زدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها