امام جمعه وحدتیه گفت: آمریکا باید بداند که تحریم سپاه هیچ گونه خللی در اراده پولادین و عزم راسخ سپاه بوجود نخواهد آورد و امروز سپاه به مثابه خاری در چشم آمریکا است
کد خبر: ۸۹۳۲۹۳۸
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت الاسلام موسوی در جمع نمازگزاران وحدتیه به نقل از امیرالمومنین در خطبه ۳۲ نهج البلاغه، افراد را به چهار دسته معرفی کرد. دسته اول افرادی که اگر جرم و فساد نمی‌کنند بخاطر ضعف نفس و عدم قدرت این افراد است و دسته دوم افرادی هستند که با تمام قدرت و تجهیزات گناه می‌کنند.

امام جمعه وحدتیه اظهار کرد:  دسته سوم را جزء افرادی دانست که به جای این که با عمل دنیا، آخرت را طلب کنند با عمل آخرت (نماز، روزه) دنیا را می‌جویند، تواضع از خود نشان می‌دهند و با ظاهری آراسته خود را امین جا می‌زنند و پرده پوشی خدا را وسیله ارتکاب گناه خود قرار می‌دهند و دسته چهارم هم افرادی هستند که نفع آن‌ها در ساده زیستی است و یا تقریبا باید عوام فریبی کنند تا موقعیت خود را از دست ندهند.

وی با بیان این که چهار سال از زمان مذاکره با ۱+۵ می‌گذرد (دو سال مذاکره و دو سال برجام) اما تاکنون چیزی عاید مردم نشده است خاطر نشان ساخت:رهبر معظم انقلاب بار‌ها فرمودند: آمریکا بد عهد است، اما بسیاری از مسئولین و مردم این را باور نداشتند تا این که بحث خروج آمریکا از برجام و تحریم سپاه مطرح شد و اکنون برخی از مسئولین که سنگ آمریکا را به سینه می‌زنند متوجه شدند که آمریکا غیر قابل اعتماد است.
 
 موسویبا اشاره به بیانات امام خمینی (ره) و رهبرمعظم انقلاب، عنوان کرد: سپاه را جوان‌های صدر اسلام تشکیل دادند و مظهر کامل اخلاص و تربیت شده دامان انقلاب و فرزند انقلاب است.

خطیب نماز جمعه وحدتیه با بیان اینکه  این عزیزان در تمامی عرصه‌ها حضور داشته اند و، چون سپاه، شاخ بزرگ آمریکا را در عراق و سوریه شکسته است به همین خاطر سپاه را تحریم کرده است، افزود: برخی مسئولین، سپاه را دولت تفنگدار معرفی کرده و گلایه کردند، اما امروز فهمیدند باید پشتیبان سپاه بود و آمریکا باید بداند که تحریم سپاه هیچ گونه خللی در اراده پولادین و عزم راسخ سپاه بوجود نخواهد آورد و امروز سپاه به مثابه خاری در چشم آمریکا است./انتهای پیام
ارسال نظرات
پر بیننده ها