مسئولان پاسخ‌های انقلابی در مقابل استکبار داشته باشند

امام جمعه فرخشهر گفت:مسئولان باید با تأسی از بیانات مقام معظم رهبری در مقابل اقدامات احتمالی دشمن با طرح و برنامه حرکت کنند و پاسخ‌های انقلابی در مقابل استکبار داشته باشد و از جان و دل از نهادهای انقلابی دفاع کنند.
کد خبر: ۸۹۳۲۹۴۹
|
۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام سید محمد احمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه فرخ‌شهر ضمن تسلیت ایام عزاداری شهادت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و سیدالساجدین امام سجاد(علیه السلام) اظهار کرد: دوری و اجتناب از طاغوت پیام اول و آخر امام حسین(علیه السلام) در کربلا بود و این  سخن در قرآن نیز آمده است که خداوند را عبادت کنید و از طاغوت و ستمگران دوری کنید.

وی با بیان اینکه قیام امام حسین(علیه السلام) در راستای درس بزرگ و مهم اجتناب از طاغوت است ادامه داد: پیام دوم قیام عاشورا هدایت مردم به دوری از استکبار و هدف سوم از حرکت امام حسین(علیه السلام)، تشکیل حکومت اسلامی است که یکی از آرمان‌های بزرگ و اصلی اباعبدالله(علیه السلام) بود  و تمام حکومت‌های بعد از ایشان مانند بنی‌امیه و بنی‌عباس مشروعیت نداشتند.

امام جمعه فرخ‌شهر با بیان اینکه ما بسیار مفتخریم چون در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که با پیروزی انقلاب اسلامی و به توفیق الهی  حکومت اسلامی در آن تشکیل شد گفت: و این هدف اباعبدالله(علیه السلام) بود که تحقق یافت هرچند در گام‌های آغازین آن هستیم.

احمدی با بیان اینکه در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم و با شرایط بسیار حساسی روبه‌رو هستیم  و استکبار جهانی خیلی بهم‌ریخته و وحشت در میان دشمنان آشکار است و همگی متزلزل شده‌اند، افزود: با اتفاقات اخیر در جامعه بین‌الملل بدعهدی دشمن آشکار شده است و همه جناح‌ها و گروه‌ها در داخل کشور نیز بر این موضوع معترف هستند.

وی با بیان اینکه دشمن نمی‌تواند با نقض برجام و تروریسم خواندن نهادهای انقلابی ما را تهدید کند، گفت: با این موضع دشمن بر عزت این نهادهای انقلابی افزوده می‌شود و اثرگذاری آن‌ها را در جهان بیشتر می‌کند.

خطیب نماز جمعه فرخ‌شهر در ادامه اظهار کرد: رئیس‌جمهور آمریکا مواضع مقرضانه‌ای علیه ایران اتخاذ کرده است و همه ما می‌دانیم دشمن از ما چه می‌خواهد  و در قران هم آمده است تا تابع آن‌ها نشویم از ما راضی نخواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در این شرایط سخت راه ملت و مسؤولان مشخص است خاطرنشان کرد: اولین راه مقاومت است و استکبار قصد دارد این مقاومت را به هر روشی شده بشکند پس باید بسیار هوشیار باشیم، دومین راه داشتن بصیرت است و با بصیرت است که می‌توان در مقابل توطئه‌های نرم دشمن ایستاد.

احمدی با بیان اینکه خواست ملت ایران این است که مسؤولان باید با تأسی از بیانات مقام معظم رهبری در مقابل اقدامات احتمالی دشمن با طرح و برنامه حرکت کنند و پاسخ‌های انقلابی در مقابل استکبار داشته باشد و از جان و دل از نهادهای انقلابی دفاع کنند اضافه کرد: هم‌اکنون این وحدت و همدلی در همه مسؤولان به خوبی دیده می‌شود و از مواضع اخیر رئیس‌جمهور و وزیرامورخارجه کشورمان در خصوص حمایت از نهادهای انقلابی تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به هجمه‌های ناجوانمردانه اخیر علیه قوه‌قضاییه و ریاست این قوه عنوان کرد: مبارزه بی‌امان با عوامل و سرچشمه‌های فساد و بی‌عدالتی ضروری است و عده‌ای معلوم‌الحال به ترس افتاده‌اند و هجمه‌ای را بر علیه قوه‌قضائیه به راه انداخته‌اند همه باید بصیرت داشته باشیم و در مقابل حملات دشمن بایستیم.

ارسال نظرات