دیر آموزش و پرورش هشترود گفت: امسال با حمایت خیران نیک اندیش پنج هزار جفت کفش و۵۰۰ بسته نوشت افزار در بین دانش آموزان نیازمند مدارس این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۸۹۳۲۹۶۱
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بهمن اقدمی افزود: خیران و آحاد مردم خیر نقش مهمی در حمایت از دانش آموزان نیازمند برای ادامه تحصیل و حضور در سنگر تعلیم و تربیت دارند.

وی ادامه داد: جشن عاطفه ها با هدف ترویج فرهنگ احسان و نوعدوستی با مشارکت دانش آموزان در عرصه های فرهنگی اجتماعی برگزار می شود.

اقدمی اضافه کرد: همچنین امسال با حمایت خیران این شهرستان هفت مدرسه خیرساز در حال احداث بوده و با حمایت آنان به نیت ائمه معصومین (ع) این تعداد مدرسه به ۱۴ باب افزایش یافته و سال آینده شاهد بهره برداری از این مدارس خواهیم بود.

وی با بیان اینکه معلمان و اولیا در کنار تحصیل، از مهارت آموزی به دانش غفلت نکنند، گفت: دانش آموزان برای حضوری فعال و کارآمد در جامعه نیازمند مهارت های کاربردی هستند.

اقدمی افزود: با توجه به کاهش نقش رشته های دانشگاهی در اشتغال و کارآفرینی در آینده، اشتغال و کار آفرینی نه بر پایه مدرک تحصیلی بلکه بر اساس مهارت های فردی خواهد بود.

مدیر کمیته امداد هشترود نیز گفت: جشن عاطفه ها امسال در دو مرحله که مرحله اول در آخر شهریور در سطح شهر و مرحله دوم امروز در سطح مدارس این شهرستان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

شهرام آسیابی افزود: هم اکنون ۳۵۰ دانش آموز این شهرستان از نظر مالی مشکل داشته و زیرپوشش خدمات حمایتی این نهاد قرار دارند.

وی اعلام کرد: سال گذشته مردم نوع دوست هشترود ۵۷ میلیون ریال به صورت نقدی و ۳۵ میلیون ریال نیز به صورت غیرنقدی در جشن عاطفه ها کمک کردند.

ارسال نظرات