معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر

پیاده ­روی اربعین یک رزمایش بزرگ فرهنگی ظلم ­ستیز انسانی اسلامی است

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: پیاده ­روی اربعین یک رزمایش بزرگ فرهنگی ظلم ­ستیز انسانی اسلامی است که شعاع آن به یک جغرافیای خاص محدود نمی ­شود چرا که در اربعین شاهد حضور افراد مختلف با ادیان و ملیّت ­های مختلف هستیم.
کد خبر: ۸۹۳۲۹۷۰
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، جلسه ستاد اربعین دانشجویی استان بوشهر با حضور جمعی از مسئولین و معاونین فرهنگی دانشگاه­ های استان در سالن جلسات فرماندهی سپاه امام صادق (ع) برگزار شد.

سرهنگ سهراب انبارکی معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: پیاده ­روی اربعین یک رزمایش بزرگ فرهنگی ظلم ­ستیز انسانی اسلامی است که شعاع آن به یک جغرافیای خاص محدود نمی ­شود چرا که در اربعین شاهد حضور افراد مختلف با ادیان و ملیّت ­های مختلف هستیم.

سرهنگ سهراب انبارکی پیام پیاده ­روی بزرگ اربعین را صلح و دوستی برشمرد و اظهار داشت: امروز اربعین به صحنه ­ای برای فریاد عدالت ­خواهی جلوی مستکبران تبدیل شده است و در واقع این امام حسین (ع) است که نماد مبارزه با استکبار جهانی است که امروز توانسته است در اربعین، وحشت به دل دشمنان بیاندازد.

وی در ادامه ظرفیّت دانشجویی استان را ظرفیّت بالایی عنوان و تصریح کرد: ما باید باور داشته باشیم که دانشجویان نیروهای آینده کشور است و با داشتن نگاه نخبگانی، در این عرصه هرچه بیش­تر تلاش نماییم تا بتوانیم به سمت ساخت جامعه اسلامی و تمدن اسلامی که خواست امام خمینی (ره) بود، دست پیدا کنیم.

انبارکی خاطرنشان کرد: ان­شاءالله که بتوانیم امسال اعزام ­های دانشجویی اربعین را هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی افزایش بدهیم و هر دانشجوی ما نیز بتواند در این پیاده ­روی بزرگ، یک سفیر برای نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات