بوشهر - امام جمعه آبدان گفت: ما هر روز باید وضعیت خود را بسنجیم که دشمن کیست و چه اقدامی انجام می دهد و اگر ما آماده باشیم و به موقع توطئه دشمن را بدانیم همه توطئه ها خنثی می شود.
کد خبر: ۸۹۳۲۹۷۱
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، حجت‌الاسلام محمد حمیدی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه آبدان اظهار داشت: اینکه پیامبر اسلام فرمود امام حسین(ع) کشتی نجات است به این معناست که ما با توجه و نزدیک شده به امام حسین زمینه رفتن به بهشت را فراهم می کنیم.

وی اضافه کرد: شاید برخی تصور کنند که با عزاداری برای امام حسین(ع) به بهشت می روند. به صرف عزاداری و برگزاری مراسم محرم و صفر کسی بهشتی نمی‌شود. اینها بهانه تغییر رفتار ما است. با توجه به سیره امام حسین(ع) رفتار ناشایست خود را تغییر دهیم و نجات بیابیم.

امام جمعه آبدان تصریح کرد: در کتاب احقاق الحق از امام حسین(ع) نقل شده که فرمود اگر کسی در گوش من فحش دهد، بعد در گوش دیگرم عذرخواهی کند عذر او را می پذیرم. این کار سختی است. می‌گوید من فورا کسی که به من ناسزا گفته و سپس عذرخواهی می کند را می بخشم.

وی ادامه داد: ما هر روز باید وضعیت خود را بسنجیم که دشمن کیست و چه اقدامی انجام می دهد. اگر ما آماده باشیم و به موقع توطئه دشمن را بدانند همه آنها خنثی می شود. این روزها توطئه‌ای در جریان است. هدف دشمن براندازی انقلاب است. موضوع تضعیف قوه قضاییه در دستور کار است.

امام جمعه آبدان خاطرنشان کرد: قوه قضاییه از ارکان مهم نظام است و مردم باید به این قوه اعتماد داشته باشند و امیدوار باشند. اگر تضعیف ادامه یابد نظام سقوط می‌کند.

وی اظهار داشت: دادستان کل گفتند یکی از مشکلات ما سیستم بانکی است. وام‌های کلان به دست نور چشمی‌ها می‌افتد. معوقات هزار میلیاردی داریم. اگر قوه قضاییه ورود کرد باید تقویت کنیم.

حمیدی‌نژاد افزود: دشمن می خواهد در کشور ما مفسدان زیاد شود زیرا به نفع اوست اما به نفع ما نیست. وقتی کسی گله می کند که هرگاه بدهکاری دستگیر می کنیم به ما می گویند سیاسی کاری شده، از روی بیکاری قوه قضاییه افرادی را دستگیر می‌کند. برخی حرف‌های دشمن را تکرار می‌کنند. این حرف‌ها با هر انگیزه‌ای تضعیف نظام است.

وی اضافه کرد: به فرموده رهبری، بغض استکبار نسبت به سپاه به دلیل این است که سپاه مایه اقتدار است. آمریکا حملات خود را علیه سپاه آغاز کرده است. سردار جعفری به آنها جواب دندان شکنی دادند و خودشان هم می‌دانند هرچه گفتند واقعی است.

امام جمعه آبدان بیان کرد: برخی داخل آمریکا هم به رئیس‌جمهورشان می گویند دیوانه، چه کسی این را باور می کند. هدف آنها این است که برای کسانی که مقابل امریکا هستند ایجاد رعب کنند و هر چه خواستند قالب کنند.

انتهای خبر./

ارسال نظرات