امام جمعه گلوگاه با اشاره به هدف خبیثانه استکبار در دوره قبلی با طرح برجام ، و این دوره، حذف برجام و اینگونه موضوعات گفت : سرگرمی موضوع برجام و بالستیک باعث می‌شود ما در داخل کشور پیشرفتی نداشته باشیم و مشکلات خودمان را نادیده بگیریم و در پی این امر مردم از دولت ناراضی خواهند شد، دشمنان می‌خواهند اختلافات داخلی ما و گسل‌های بین مسلمانان را افزایش دهند.
کد خبر: ۸۹۳۲۹۷۹
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سیدابراهیم میراحمدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز اظهار کرد: زمان زیادی است که درگیر مسائل و مشکلات شهرداری هستیم.

وی افزود: کارمندان شهرداری از این موضوع ناراحتند و ماه‌هاست که حقوق دریافت نکرده‌اند، شهردار باید انتخاب و همچنین حمایت و تقویت شود.

امام جمعه گلوگاه با اشاره به اهداف دشمنان جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: متوقف کردن ما از پیشرفت داخلی و سرگرم کردن ما به مسائلی مانند داعش، کردستان و تروریست‌ها از اهداف اصلی آنها است.

این مسؤول افزود: با این سرگرمی باعث می‌شوند ما در داخل کشور پیشرفتی نداشته باشیم و مشکلات خودمان را نادیده بگیریم و در پی این امر مردم از دولت ناراضی خواهند شد، دشمنان می‌خواهند اختلافات داخلی ما و گسل‌های بین مسلمانان افزایش دهند.

میراحمدی تصریح کرد: برجام یک نوع سرگرمی برای آنها شده است و می‌خواهند تمام امید ما را به برجام سوق دهند، برجام و موشک بالستیک برای آنها بهانه است، دشمنان ما باید بدانند موشک به عنوان استراتژی ما است و جانانه از آن دفاع خواهیم کرد.

وی درباره اهمیت و تاثیر امر به معروف، گفت: یکی از شرایط اصلی امر به معروف تاثیرگذار بودن آن است، اگر تاثیر به وقت باشد بر همه واجب می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها