فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز؛
سردار مولایی گفت: انسان هایی که متصف به شجاعت ایثار و فداکاری هستند اعتبار و پرستیژ ملی را برای هر کشوری رقم میزنند که همه ملت ها به ان نیاز دارند . 
کد خبر: ۸۹۳۲۹۹۲
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج بسیج از کرج، سردار مولایی در مراسم اعزام 1600 دانش اموز به مناطق عملیاتی کشور صبح امروز در این مراسم که در کانون شهید سبحانی ناحیه امام حسین(ع) برگزار شد اظها داشت: هنوز این راه ادامه دارد و میشود  بر امام حسین(ع)تاسی کرد.

شهدا اعتبار ملی را برای هر کشوری رقم میزنند

وی با اشاره به اینکه افتخار میکنیم در سرزمین شهید دانش آموز" شهید فهمیده"در این مکان و استان میزبان شما دانش اموزان هستیم  افزود:اهداف بسیاری برای راهیان نور اعلام شده است ،اما یکی از این اهداف که هر ملت و کشوری برای تعقیب ارزش های خود باید اثبات کند شایستگی دارد و اگر نتواند نمیتواند از آنها دفاع کند .

سردار مولایی بیان داشت: یکی از راههایی که میتواند شایستگی های جوانان مارا اثبات کند  ایجاد اعتماد به نفس در نسلی است که در حال حاضر در جامعه زندگی میکنند.

وی بیان داشت:انسان هایی که متصف به شجاعت ایثار و فداکاری هستند اعتبار و پرستیژ ملی را برای هر کشوری رقم میزنند که همه ملت ها به ان نیاز دارند . 

سردار مولایی گفت:برخی کشور ها با غلو کردن و بزرگ نمایی به دلیل نداشتن قهرمان برای مردم خود در کارتون ها و فیلم های خود اسطوره سازی  میکنند.

 وی تصریح کرد: شهدای ما نیاز به غلو و بزرگ نمایی ندارند و باید همین شهدایی که در کشور وجود دارند را تبیین کرده و بشناسیم.

سردار مولایی در پایانخاطر نشان کرد: این عملیات بزرگ به دنبال داستان قهرمانان و شجاعان عاشورا هستند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها