دکتر منوچهر ذوالفقاری در دیدار با خانواده شهیدان مهران و سیامک کبیری در شهرستان سامان گفت: تشییع پیکر شهید حججی در ماه محرم پیام عاشورایی خود را درسراسر جهان تبیین خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۳۳۰۳۰
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰

  به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دکتر منوچهر ذوالفقاری در دیدار با خانواده شهیدان مهران و سیامک کبیری در شهرستان سامان بیان کرد: شهید حججی ها ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند و تشییع پیکر شهید حججی در ماه محرم پیام عاشورایی خود را درسراسر جهان تبیین خواهد کرد.

در این دیدار جمعی از دانشجویان بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد و مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد با حضور در جمع خانواده‌ی شهید سیامک کبیری سامانی، که هشت شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند، از این خانواده دلجویی و بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

مسئول بسیج دانشجویی استان  ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع خانواده‌ی شهیدان کبیری درماه محرم الحرام گفت: با مشاهده‌ی خانواده‌ای که هشت شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده، مسئولیت خود را در برابر این نظام بزرگ تر می‌بینیم.

دکتر منوچهر ذوالفقاری افزود: آنچه شهدا دارند همه از مکتب سیدالشهداء است و رشادت و مظلومیت ایشان سبب شده که امثال شهیدان کبیری و حججی تربیت شوند و در جهان حماسه خلق کنند.

در این دیدار پدر شهید کبیری خاطراتی از معلم شهید سیامک کبیری و دانش‌آموز شهید مهران کبیری بیان کرد و به معرفی دیگر شهدای گران‌قدر این خانواده پرداخت.

ارسال نظرات