سپاه محبودب مردم ایران و همه ملت هاست

خطیب نماز جمعه تنکابن یادآور شد: همه ملت‌ها می‌دانند که تروریست‌ها چه خطری بود برای دنیا و سپاه این تروریست‌ها را در جهان مهار کرده است، شما نه‌تنها محبوب مردم ایران بلکه محبوب ملت‌هایید.
کد خبر: ۸۹۳۳۰۵۲
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر با اشاره به یاوه‌گویی‌های ترامپ اظهار کرد: این حرف‌ها همان حرف‌های زمان دوران بوش پدر و پسر و اوباماست که این بار با زبانی دیگر دارد بیان می‌شود.

وی افزود: اینکه ترامپ به برجام حمله می‌کند و همچنین سپاه قهرمان را به تروریستی بودن متهم می‌کند، بسیار خوب است چرا که ما را به هم‌صدایی رساند.

امام‌جمعه تنکابن با بیان اینکه این یاوه‌گویی‌های آنها خدمت بزرگی است به ما، عنوان کرد: این یکپارچگی و وحدت امروز ما از برکات دیوانگی‌های ترامپ است، او با رسوایی خود، مارا بیدار کرد.

این مسؤول یادآور شد: ببینید چطور رئیس‌جمهور ما آمد از سپاه قهرمان حمایت کرد و همه مردم و مسؤولان یک‌صدا شدند.

پوراکبر با اشاره به اینکه همه ما در وقت حساس به شجاعت رهبری تکیه می‌کنیم، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور بسیار زیبا گفت با داشتن رهبری شجاع که همه مطیع فرمان او هستیم جایی برای نگرانی نیست.

وی خطاب به سپاه پاسداران که ای عزیزان بر شما مبارک باد این عزت که این‌طور مورد بغض و عداوت دشمن قرار گرفته‌اید، اظهار کرد: مشخص است که شما بدجور پدر آنان را درآورده‌اید که هرچند مدت به شما حمله می‌کنند.

خطیب نماز جمعه تنکابن یادآور شد: همه ملت‌ها می‌دانند که تروریست‌ها چه خطری بود برای دنیا و سپاه این تروریست‌ها را در جهان مهار کرده است، شما نه‌تنها محبوب مردم ایران بلکه محبوب ملت‌هایید.

 پوراکبر با بیان اینکه رژیم صهیونیستی نفس‌های آخرش را می‌کشد، تصریح کرد: استکبار و آمریکا همه جنگ‌ها و جنایت‌شان را در منطقه فقط برای نجات رژیم صهیونیست انجام می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه باید این وحدت و یکپارچگی امروز را به هر قیمتی حفظ حفظ کنیم، تصریح کرد: جنگ خانوادگی نباید به بیرون کشیده بشود همه جناح‌ها، گروه‌های سیاسی باید بحث‌های خود را کنار بگذارند تا یکصدا باشیم و دشمن نتواند از تفرقه ما سوء استفاده کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها