سید ساجد یعقوبی
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل:
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آموزش و پرورش رسالت بزرگی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی الگوهای شاخص اخلاقی و انقلابی برای نسل آینده دارد و باید در تحقق این هدف از تمامی ابزار و توان موجود استفاده کرد.
کد خبر: ۸۹۳۳۰۶۷
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

شهدا مظهر اقتدار نظام اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، احمد ناصری در این یادواره که معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور که در شهرستان مشکین شهر برگزار شد، حضور داشت، با اشاره به شهدای آموزش و پرورش، شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: شهیدان انسان هایی صادق، دلسوز و ایثار گری بودند که با تمام وجود در راه ارزش های انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند.

ناصری با اشاره به اینکه شهیدان آنچه که داشتند در راه اهداف خود عرضه داشتند، خاطر نشان ساخت: شهیدان، انسان های وارسته ای هستند که قبل از زمان خود ظهور کردند و جلوه هایی از ایثارگری را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: شهدا مظهر اقتدار نظام اسلامی هستند و رسالت عظیمی بر دوش دستگاه آموزش و پرورش قرار دارد تا فرهنگ ایثار و شهادت و پیام خون شهیدان را به نسل های آینده به خوبی منتقل نماییم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به 176 شهید عرصه سوادآموزی کشور، گفت: استان اردبیل نیز به 7 شهید دوران دفاع مقدس در این عرصه افتخار می کند.

احمد ناصری با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا در حقیقت یادآوری رشادت‌های این دلاورمردان در مقطعی از تاریخ است گفت: یاد شهدا باعث تجدید عهد و میثاق با شهدا و آرمان‌های آنها می‌شود.

ارسال نظرات