مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: با خروج سامانه سرد و بارشی از استان اردبیل، از امروز شاهد پایداری هوا و افزایش نسبی دما در نقاط مختلف استان خواهیم بود.
کد خبر: ۸۹۳۳۰۷۱
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵

دمای هوای استان اردبیل از امروز افزایش پیدا می‌کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی دولتی مهر در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت هوای استان اردبیل، اظهار کرد: با ورود سامانه ناپایدار و جو سرد با بارش نزولات آسمانی در نقاط مختلف استان همراه شدیم که در جاده‌ و مسیرهای مواصلاتی استان شاهد مه‌گرفتگی نیز بودیم.

وی افزود: در طی امروز نیز آسمان استان در اغلب ساعات نیمه ابری بوده و رگبار باران و رعد و برق موجب بارش باران در نقاط مختلف استان به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی شده بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: این سامانه سرد و بارشی طی امروز از آسمان استان اردبیل خارج خواهد شد و به دنبال آن کاهش ابرناکی هوا و افزایش نسبی دما را در شهرهای مختلف شاهد خواهیم بود.

دولتی‌مهر به وضعیت هوای استان اردبیل در طی امروز اشاره کرد و افزود: آسمانی صاف تا نیمه‌ابری همراه با افزایش نسبی دما برای هوای امروز اردبیل پیش‌بینی می‌شود که در برخی از ساعات همراه با وزش باد نیز خواهد بود.

وی ادامه داد: وضعیت جوی استان برای روز یکشنبه نیز به مانند امروز با پایداری هوا و افزایش نسبی دما همراه خواهد شد؛ هرچند در طی فردا در برخی از ساعات سرعت وزش باد، تند پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظرات