در بخشی از این بیانیه آمده است: خواسته ما از دولت جمهوری اسلامی جواب قاطع و دندان شکن به چنین هجمه های دولت آمریکا و تکیه بر توان داخلی برای ایستادگی در برابر بد عهدی های مستکبران عالم است.
کد خبر: ۸۹۳۳۱۰۴
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از استان فارس؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی بیضا در خصوص سخنان ضد ایرانی ترامپ بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
بسیج دانشجویی بیضا ضمن محکوم کردن سخنان ضد ایرانی ترامپ، که بیانگر ضعف دولت آمریکا از شناخت ملت ایران است، این سخنان را نشانه ی ضعف این دولت مستکبر در برابر عظمت انقلاب اسلامی می داند.

بار دیگر دولت بدنام آمریکا دستهای چدنی خود را از لاک مخملین بیرون کشید و با سخنان نسنجیده و خام خود بر علیه مردم ایران یورش برد.

ترامپ باید بداند که جوانان ما همچون جوانان دهه اول انقلاب در مقابل دشمنان همچون یک مشت آهنین خواهند بود و هیچگاه اجازه نمیدهند که مستکبران عالم چه از آمریکای جهانخوار و هم پیمان کودک کش او رژیم غاصب صهیونیست نگاه چپ به این مرز و بوم بیندازد.

و اما خواسته ما از دولت جمهوری اسلامی جواب قاطع و دندان شکن به چنین هجمه های دولت آمریکا و تکیه بر توان داخلی برای ایستادگی در برابر بد عهدی های مستکبران عالم است.

ما هیچ گاه در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب ساکت نخواهیم نشست و به این گفته امام سفر کرده خود ایمان داریم که فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند».

ارسال نظرات