رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت‌جام با تأکید بر برنامه‌ریزی دقیق در امور فرهنگی گفت: مشکل مالی دستگاه‌های اجرایی این شهرستانباکم کاری در امور فرهنگی گره‌خورده است.
کد خبر: ۸۹۳۳۱۰۷
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،  نعمت‌الله فیاض در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی، عفاف و حجاب با اشاره به نیاز جامعه به برنامه‌ریزی دقیق در امور فرهنگی بیان داشت: فرهنگ؛ مسئله اصلی جامعه اسلامی است که نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد، اما دستگاه‌های اجرایی شهرستان به دلیل مشکل مالی از اجرای برنامه‌های فرهنگی سرباز می‌زنند.

وی با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی و لزوم سواد رسانه‌ای افزود: عده‌ای از نخبگان و شهروندان در دو سال اخیر عملکرد دستگاه‌های اجرایی شهرستان را مورد نقد منصفانه و غیرمنصفانه قراردادند، اما تاکنون برای پاسخگویی به افکارعمومی از سوی دستگاه‌ها جوابیه مناسبی در این خصوص صادر نشده و مردم با سردرگمی مواجه هستند.

وی در همین خصوص اضافه کرد: با بحث‌های گوناگون در فضای مجازی شاهد لطمه زدن به حیثیت افراد حقیقی و حقوقی هستیم و برای پاسخگویی به این افراد نیاز است در ستاد صیانت از حقوق شهروندی تدابیر لازم درخصوص آسیب‌های پیش رو اتخاذ شود.

رئیس اداره ارشاد اسلامی تربت جام خاطرنشان کرد: برای رعایت حقوق شهروندی لازم است؛ نشریات و رسانه‌های محلی آموزش حقوق شهروندی را به عهده بگیرند تا جامعه به سمت تعالی حرکت کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها