بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ملایر در پاسخ به سخنرانی ضد ایرانی ترامپ بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۳۳۱۲۷
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ملایر در پاسخ به سخنرانی ضد ایرانی ترامپبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ملایر در پاسخ به سخنرانی ضد ایرانی ترامپ بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

رهبر انقلاب: «من معتقدم حتی اگر در مسئله هسته‌ای نیز  همان خواسته‌هایی را که آنها دیکته می‌کنند، قبول کنیم، باز هم تحریم‌ها برداشته نخواهد شد زیرا آنها با اصل انقلاب مخالفند.»

سخنان رهبر انقلاب قبل از انتخابات آمریکا که فرموده بودند مردم از آن مرد بیشتر خوششان می‌آید، چون واقعیت گفتمان آمریکایی را روشن می‌کند، بار دیگر شب گذشته و در یاوه گویی‌های ترامپ نمایان شد.

ترامپ که شب گذشته با وقاحت تمام از کلمه جعلی و ساخته صهیونیستی خلیج عربی به جای «خلیج همیشه فارس» استفاده کرد در اظهاراتی تند ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد .
در حالی که همه می‌دانند گروهک‌های تروریستی منطقه خاورمیانه از جمله داعش توسط آمریکا و نوکران بی‌جیره و مواجه آن از جمله عربستان وهابی ساخته و حمایت می‌شود.

ترامپ در حالی ایران را حامی تروریست و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گروه تروریستی خواند که همه کشورهای منطقه و آزادیخواهان جهانی می‌دانند حضورهای بشر دوستانه سپاه درمنطقه و حضور نظامی و مستشاری در کشورهای عراق و سوریه در راستای حقوق بشر و مبارزه با تروریست‌های ساخت آمریکا بوده است؛ و اگر نبود حمایت‌های سپاه پاسداران از کشورها و مظلومین منطقه شاهد اتفاقات ناگوار انسانی و ضد حقوق بشر بیشتری در منطقه بودیم.

ترامپ یاوه‌گو در حالی سپاه پاسداران را گروه تروریستی معرفی کرد که حمایت‌های آمریکا و متحدانش از گروهک تروریستی منافقین که آلوده به خون پاک ۱۷۰۰۰شهید ترور در جمهوری اسلامی هستند بر همگان آشکار است.

اتحاد مردم ایران در ۲۹اردیبهشت و راهپیمایی روز قدس در مقابل تهدیدهای خارجی جلوه کرد؛ و انشاءالله حضور گسترده در ۹دی روز برائت از نوکران داخلی آمریکا و ۲۲بهمن روز آزادی و استقلال‌خواهی مردم ایران بار دیگر این اتحاد و همبستگی نظام و مردم و نیروهای نظامی از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که کاووس صهیونیست‌ها در منطقه است را به نمایش خواهند گذاشت.

ما بسیجیان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ملایر، همانند همه مردم ایران علاوه بر محکوم کردن سخنان ترامپ و دیگر حامیانش به آنها متذکر می‌شویم، ما مردم ایران در کنار یکدیگر ایستاده‌ایم و در راه مبارزه با صهیونیست جهانی قیام خواهیم کرد و برای زنده نگه داشتن نام «خلیج فارس» از جان خود دریغ نمی‌کنیم و همواره پشتیبان نظام و دولت خود در این مسیر خواهیم بود.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ملایر

انتهای پیام/

ارسال نظرات