خبرهای داغ:

همایش تجلیل از دلاورمردان نیروی انتظامی در روستای کوهان برگزار شد

همایش تجلیل از دلاورمردان نیروی انتظامی در روستای کوهان از توابع شهرستان میامی برگزار شد
کد خبر: ۸۹۳۳۱۳۱
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، سرگرد حاج پروانه فرمانده نیروی انتظامی میامی در همایش تجلیل از دلاورمردان نیروی انتظامی در روستای کوهان اظهار داشت: پلیس بااقتدار در مقابل متخلفان می ایستد ونمی گذارد برای مردم ایجاد ناامنی کند.
وی در ادامه گفت: امنیت دستاورد نیروی انتظامی است که برای حفظ آن باید تلاش همه جانبه را داشته باشیم و می توان با همکاری مردم امنیت بیشتری در جامعه ایجادکرد.
کریمی فرماندار میامی نیز در این همایش با اشاره به اینکه امنیت یکی از مهم‌ترین نیازهای بشری است، افزود: اگر امنیت وجود نداشته باشد هیچ کسی نمی‌تواند به درستی در حوزه کاری خود فعالیت کند و بی شک یکی از نعمت‌هایی که خداوند به جامعه ارزانی داده امنیت است که نیروی انتظامی نقش اساسی در تامین آن دارد.
وی با بیان اینکه تقویت و پشتیبانی از نیروی انتظامی وظیفه همه دستگاها است افزود: هر چقدر نیروی انتظامی ما تقویت شود، مطمئنا در کاهش انگیزه های مجرمانه جامعه تاثیر بسزایی خواهد‌داشت.
فرماندار میامی افزود: نظم و امنیت دو صفت نیروی انتظامی است که مایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است
همچنین حجت الاسلام صفایی پور امام جمعه میامی گفت: یکی از پایه های امنیت ملی جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی محسوب شده که دارای نیروهای ایثارگر و فداکار است.
وی بیان داشت: نیروی انتظامی با ایجاد امنیت خدمتی بزرگ به مردم می کند و مردم باید قدردان این امنیت باشند.
بر اساس این گزارش؛ در پایان از 20نفر از کارکنان نیروی انتظامی میامی تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها