سردار جوانی:

اقلیم کردستان در صورت استقلال تحت سلطه صهیونیست‌ها قرار می‌‌گیرد

مشاور عالی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در صورت استقلال اقلیم کردستان، بلافاصله تحت سلطه اجانب و صهیونیست‌ها قرار گرفته و از آنان استفاده ابزاری خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۳۳۱۳۲
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
یدالله جوانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: تجربه تاریخی جبهه استکبار در اشغال یکی از کشور‌های اسلامی توسط رژیم جعلی صهیونیستی غده سرطانی را بوجود آورد که هنوز بعد از ۶۰ سال آثار و تبعات آن در منطقه پدیدار است.
 
وی تصریح کرد: کشتار و جنایات علیه مردم مظلوم فلسطین، توطئه و اختلاف بین جهان اسلام توسط رژیم غاصب صهیونیستی که بر مبنای تفکر خودبرتربینی دست به هر اقدامی می‌زند تا منافع و امنیت نامشروع خود را سامان ببخشد، این رژیم را تبدیل به یک غده سرطانی در منطقه کرده است.
 
جوانی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نخست وزیر ترکیه، مبنی بر تشکیل رژیم صهیونیستی دوم در منطقه، افزود: جبهه استکبار در جنگ‌های نیابتی و مذهبی منطقه با شکست مواجه شده و اینک در حال تبدیل کردن این فتنه به فتنه قومی در اقلیم کردستان است.
 
مشاور عالی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در راستای روشنگری و بصیرت افزایی از استقلال اقلیم کردستان به رژیم صهیونیستی دوم در منطقه تعبیر کردند و این بدان معناست که دولت‌ها و ملت‌های منطقه و کرد‌های عراق هوشیار باشند تا اسیر توطئه آمریکا و صهیونیست‌ها نشوند.
 
وی اظهار کرد: ایجاد این فتنه قومی در اقلیم کردستان سال‌ها منطقه را دچار تشنج و بحران خواهد کرد کما اینکه تجربه تاریخی استقرار رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی بیانگر این موضوع است.
 
مشاور عالی نماینده، ولی فقیه در سپاه بیان کرد: صهیونیست‌ها با علم به اینکه جمهوری اسلامی ایران با حزب الله لبنان توانسته این رژیم را در سرزمین‌های اشغالی محدود و محصور کند به دنبال آن است تا با استقلال اقلیم کردستان خود را به مرز‌های ایران نزدیک کند.
 
جوانی اضافه کرد: دولت‌ها و ملت‌های منطقه برای حفظ منافع و امنیت خود از هر امکان و ابزاری برای مقابله با چنین توطئه‌ای استفاده کنند تا منطقه دچار بحران جدیدی نشود.
 
مشاور عالی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز کرد‌ها در بهترین شرایط ممکن قرار گرفته اند و همچنین بهترین راه تامین آن‌ها در عراق متحد و یکپارچه است، زیرا در صورت استقلال اقلیم کردستان، بلافاصله تحت سلطه اجانب و صهیونیست‌ها قرار گرفته و از آنان استفاده ابزاری خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها