امام جمعه موقت بهشهر:

اقتدار سپاه پاسداران و وحدت ملت نقاط قوتی که موجب خشم و بیزاری آمریکاست

حجه الاسلام هاشمی نسب وحدت ملت ایران و سپاه پاسداران را دو نقطه قوت ایران عنوان کرد و ادامه داد: ملت ایران در سایه پیروی از ولایت فقیه و با اتحاد و همدلی از هیچ تهدیدی نمی‌هراسند چراکه بر این باورند سپاه پاسداران امتحان خود را در هشت سال جنگ تحمیلی به خوبی پس داده است.
کد خبر: ۸۹۳۳۱۴۴
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سید عسگری هاشمی‌نسب اظهار کرد: موضوع خانواده یکی از مهم‌ترین مسائل روز جامعه است که دین مبین اسلام هم در خصوص این امر مهم تاکیدات فراوانی داشته است.

وی با بیان اینکه رسیدن به آرامش هدف اصلی ازدواج است، افزود: امر خطیر ازدواج موجب کسب آرامش برای زوجین می‌شود و افکار پریشانی را که موجب گرایش به گناه می‌شود را از آنها دور می‌سازد.

امام جمعه موقت بهشهر با اشاره استفاده از بهترین لوازم آرایش برای زنان در منزل برای همسرشان از مستحبات است، بیان کرد: متاسفانه این موضوع در عصر حاضر در جامعه ما حالت عکس عمل می‌شود و بانوان ما در محیط بیرون از خانه بیشتر به ظاهر و پوشش خود توجه دارند که این اقدام کار بسیار اشتباهی است.

این مسؤول بابیان اینکه در چندسال اخیر نیمی از ازدواج‌ها منجر به طلاق شده است، تصریح کرد: در سال 1395 در یکی از شهرهای منطقه 750 ازدواج ثبت شد این در حالی است که در همین سال 350 طلاق ثبت شده در این شهر داشتیم و این آمار فاجعه بزرگی برای کشور است.

هاشمی‌نسب اظهار کرد: یقین بدانید مشکلات جامعه و حمایت‌های نابجای برخی از خانواده‌ها منجر به افزایش آمار طلاق شده است.

وی با اشاره به تعیین مهرهای سنگین در ازدواج، گفت: اصل ازدواج کسب آرامش در زندگی زوجین است و نباید با نیت کسب درآمد و مال اندوزی موجب ناراحتی و دلخوری دو خانواده در آینده شد، فراموش نکنید که سعادت جوانان به افزایش مهریه نیست بلکه در تعامل و سازش است.

امام جمعه موقت بهشهر در ادامه به پانزدهم مهر ماه روز روستا و عشایر اشاره کرد و افزود: مردم روستا افرادی زحمت‌کش و تولیدکننده هستند که با محصولات خود می‌توانند به چرخه اقتصادی مملکت کمک شایانی داشته باشند.

 این مسؤول بیان کرد: این قشر زحمت‌کش جامعه نیازمند حمایت و توجه بیشتری از سوی مسؤولان هستند چراکه عدم توجه به آنان موجب مهاجرت آنان به شهر و خالی شدن روستاها می‌شود.

هاشمی‌نسب به روز جهانی کودک اشاره کرد و گفت: دین مبین اسلام حق ویژه‌ای برای کودکان قائل شده است و پدر و مادر موظف به رعایت این مهم هستند.

وی با اشاره به اینکه در تربیت فرزندان باید دقت کرد، بیان کرد: اگر می‌خواهیم فرزندانی غیور و انسان‌های متعهد و صادق داشته باشیم باید در خانواده صداقت نسبت به یکدیگر را رعایت کنیم.

امام جمعه موقت بهشهر بدحجابی را یکی از مشکلات جامعه امروز عنوان کرد و گفت: مادران خانواده در تربیت فرزندان و نحوه پوشش آنان نقش بسیار مهم و کلیدی دارند.

این مسؤول به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی هرچه بادقت بیشتر عمل کند امنیت بیشتری در جامعه حاصل می‌شود و اگر ما امروز در برابر دشمنان داخلی و خارجی در امنیت کامل به سر می‌بریم به این دلیل است که نیروی انتظامی، ارتش و سپاه پاسداران بیدارند.

هاشمی‌نسب با اشاره به یاوه‌گویی‌های اخیر ترامپ بیان کرد: دشمنان اسلام نقاط قوت ایران را به خوبی شناختند و همه تمرکز خود را معطوف آن ساختند.

وی وحدت ملت ایران و سپاه پاسداران را دو نقطه قوت ایران عنوان کرد و ادامه داد: ملت ایران در سایه پیروی از ولایت فقیه و با اتحاد و همدلی از هیچ تهدیدی نمی‌هراسند چراکه بر این باورند سپاه پاسداران امتحان خود را در هشت سال جنگ تحمیلی به خوبی پس داده است و این دلیل محکمی است که دشمن تاکنون نتوانسته است تعرضی به خاک ایران داشته باشد.

امام جمعه موقت بهشهر در پایان گفت: اگر از نگاه آنان ترامپ قاضی است رژیم صهیونیستی و آل صعود کودک‌کش و ارتش میانمار جامعه مصلح و سپاه پاسداران تروریست محسوب می‌‌شوند، استکبار و دشمنان اسلام باید بدانند که ملت آگاه و بیدار ایران از این یاوه‌گویی ها و تهدیدها هراسی ندارند و در سایه ولایت فقیه به راه خود ادامه می‌دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها