خبرهای داغ:
فرماندار سمنان گفت: پیاده روی اربعین حسینی در کربلا سمبل وحدت و ولایتمداری است.
کد خبر: ۸۹۳۳۱۴۷
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، نهمین جلسه ستاد اربعین حسینی شهرستان سمنان به ریاست سید عباس دانایی فرماندار به همراه مسئولین کمیته های ستاد در محل فرمانداری برگزار شد.
سید عباس دانایی فرماندار سمنان در این جلسه ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان خبر داد: حساب ۰۲۲۸۶۹۲۸۶۹۰۰۳ بانک آینده به نام ستاد اربعین شهرستان سمنان آماده جمع آوری کمکهای نقدی و اماکن متبرکه،مساجد و پایگاه های بسیج به عنوان مراکز جمع آوری کمکهای غیر نقدی آماده دریافت  نذورات مردم شریف شهرستان می باشند.
وی بیان داشت: پیاده روی اربعین حسینی در کربلا را  سمبل وحدت و ولایتمداری عنوان  نمود و بر تعامل مطلوب فی مابین موکب ها با کمیته در برگزاری هرچه باشکوهتر تاکید کرد.
فرماندار سمنان با اشاره به آغاز کار کمیته اعزام با مسئولیت سازمان حج و زیارت در دو حوزه اصلی سامانه سماح و صدور روادید اربعین حسینی از هماهنگی های لازم در خصوص رفت و آمد زائران از شهرستان سمنان به مرز مهران خبر داد و افزود گروه ها می توانند پس از ثبت نام و گرفتن ویزا نسبت به اعزام اقدام کنند.
دانایی در خصوص شیوه جمع آوری کمک های مردمی به مراسم پیاده روی روز اربعین، نیز گفت شماره حساب ۰۲۲۸۶۹۲۸۶۹۰۰۳ بانک آینده به نام ستاد اربعین شهرستان سمنان آماده جمع آوری کمکهای نقدی و اماکن متبرکه،مساجد و پایگاههای بسیج به عنوان مراکز جمع آوری کمکهای غیر نقدی آماده دریافت  نذورات مردم شریف شهرستان هستند.
 فرماندار سمنان از تهیه و پخش بروشورهای اطلاع رسانی با محتویات بهداشت و درمان برای زائران خبر داد و گفت سلامت زائران در طول سفر از نکات مهمی است که باید  مسئولان و بویژه خود زائران به آن  توجه خاص داشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها