خبرهای داغ:
پیکر شهید مرتضی جعفریان از اعضای تیپ فاطمیون که در درگیری با تروریست‌های داعش به درجه رفیع شهادت نائل آمد در آران و بیدگل تشییع و به خاک سپرده می شود.
کد خبر: ۸۹۳۳۱۵۴
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل، رزمندگان دلاور مسلمان از اقصی نقاط جهان برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) به صورت داوطلبانه حضور مستشاری در سوریه پیدا می‌کنند.

بنا بر اخبار رسیده، در چند روزه گذشته مرتضی جعفریان از اعضای تیپ فاطمیون، اعزامی از آران و بیدگل به سوریه در درگیری با تروریست های داعش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بخشدار مرکزی آران و بیدگل با تأیید این خبر به برگزاری نشست هماهنگی و برنامه ریزی تشییع این شهید مدافع حرم در آران و بیدگل اشاره کرد و افزود: در این نشست مقرر شد مراسم تشییع و تدفین این شهید بزرگوار عصر روز دوشنبه ۲۴ مهرماه از ستاد نماز جمعه آران و بیدگل به سمت آستان مقدس اما‌م‌زاده هاشم بن علی(ع) برگزار و در آن مکان به خاک سپرده شود.

مسعود مقدم ستوده بیان کرد: مراسم وداع با شهید مدافع حرم نیز شامگاه یک‌شنبه ۲۳ مهرماه در آستان مقدس امام‌زاده قاسم بن علی النقی(ع) برپا شد.

وی در ادامه امنیت امروز داخل مرزها را مرهون خون شهدای مدافع حرم عنوان کرد و گفت: شهدای مدافع حرم، افتخار بزرگ دفاع از حریم اهل بیت(ع) را دارند و هدف بسیار مقدسی را برای زندگی خود انتخاب کرده‌اند.

مقدم ستوده تصریح کرد: مدافعان حرم با احساس مسئولیت در فراسوی مرزهای کشور حضور یافتند تا برای دفاع از انسانیت و اسلام مقابل گروه های تروریستی بایستند.

وی تأکید کرد: شهدای مدافع حرم برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) از تمام دنیا و زندگی خود گذشتند تا قرآن، اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی زنده بماند.

به گفته‌ی مقدم ستوده مراسم ختم شهید جعفریان سه شنبه ۲۵ مهرماه از ساعت ۱۹ الی ۲۰:۳۰ در آستان مقدس امام‌زاده هاشم بن علی(ع) آران و بیدگل برپا خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار