خبرهای داغ:
دهقانی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل گفت: درآمد شبکه از هشت میلیارد تومان در سال ۹۳ با بیش از دو برابر افزایش به ۱۷میلیارد تومان در سال ۹۵ رسید.
کد خبر: ۸۹۳۳۱۵۷
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران بیدگل مسعود دهقانی در تشریح اعتبارات تخصیص یافته به حوزه سلامت شهرستان در قالب اعتبارات مختلف گفت: اعتبار تخصیص یافته به شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل از یک میلیارد تومان در سال ۹۳ به 17 میلیارد تومان در سال ۹۵ افزایش یافته است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل از دو برابر شدن  هزینه‌های تملک در حوزه بهداشت و درمان خبر داد و تصریح کرد: در سال های گذشته هزینه های صرف شده در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سیدالشهدا(ع)، رجایی و کلینیک ها از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در سال ۹۵ رسیده است.

وی هزینه ساخت بیمارستان های امام حسن مجتبی(ع) و ثامن(ع) را افزون بر هزینه های صرف شده در دیگر تملک ها دانست و اظهار کرد : تاکنون هزینه ای نزدیک هفت میلیارد تومان برای ساخت این دو بیمارستان صرف شده است.

دهقانی افزایش ارزش نسبی خدمات و حجم کاری بیمارستان ها و مراکز را از دلایل افزایش درآمد شبکه خواند و بیان کرد: درآمد شبکه از هشت میلیارد تومان در سال ۹۳ با بیش از دو برابر افزایش به ۱۷میلیارد تومان در سال ۹۵ رسید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها