مهدی طرفی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: سخنان ترامپ شروع مجددی برای عبرت‌های برجام بود، با خروج آمریکا از برجام نه فقط برای مردم ایران بلکه تمامی مردم جهان به دروغگو بودن آمریکا پی بردند.
کد خبر: ۸۹۳۳۱۶۰
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از اهواز؛ مهدی طرفی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، گفت: رئیس جمهور احمق آمریکا که فرق بین تجارت با سیاست را تشخیص نمی‌دهد، حقایق دولت آمریکا را برای مردم جهان روشن می‌کند.
 
وی افزود: سخنان ترامپ فقط توانست مردم ایران را علیه شیطان بزرگ استوارتر کند و تمامی احزاب سیاسی را متحد کند. 
 
این فعال دانشجویی ادامه داد: سخنان ترامپ شروع مجددی برای عبرت‌های برجام بود، با خروج آمریکا از برجام نه فقط برای مردم ایران بلکه تمامی مردم جهان به غیر قابل اطمینان و دروغگو بودن آمریکا پی بردند. 
 
طرفی گفت: اتحاد آمریکا و رژیم اسرائیل و عربستان علیه سپاه نشان دهنده‌ حقانیت این دستگاه مردمی است.
 
وی بیان داشت: سخنان ترامپ گواهی بر فرمایشات رهبری در ارتباط با غیر قابل اطمینان بودن آمریکا بوده است. 
 
مسئول بسیج دانشجوییی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه تدبیر رهبری آمریکا و متحدانش را در ایران و جهان رو سیاه کرد، گفت: دولت با تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت‌های بومی می‌تواند مقابل زورگویی‌های نظام سلطه ایستادگی کند.
 
طرفی تصریح کرد: با شکست برجام خارجی دولت برجام داخلی را تقویت اقتصاد مقاومتی قرار دهد. بسیج دانشجویی همچون گذشته در مسیر مقابله با نظام سلطه و تقویت اقتصاد داخلی به مسئولین کمک خواهد کرد.
ارسال نظرات